Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 849 van 1214 EersteEerste ... 349749799839847848849850851859899949 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.481 t/m 8.490 van 12136
    Senior Member

Effect !

Yegh! Een midi-pedalenboard.
    Anyway, "it does the trick for me"
    Ik had 'm al eerder gepost, maar toen was ie nog niet helemaal af.

De Z12 stuurt een Rocktron Replifex en de kanalen van m'n Marshall 6100 aan.
    De 6100 footswitch geeft extra (CC-achtige) mogelijkheden.

De "patchbay"
    Ik zoek nog naar een manier om de multikabel te voorzien van een trek-ontlasting, die eenvoudig te demonteren is. Tips?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Owh nu wel!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Helemaal geen andere effecten? En wat is dat voor een Wah trouwens, ziet er wel heeeeel vintage uit !

Verder netjes bordje! Eenvoudig te demonteren trekontlasting lijkt me lastig: tie-wraps of gewoon een stuk touw om vast te knopen misschien?

Senior Member

Standaard

Dat is een WH10, wiens vintage waarde (met het oog op de reissue) helemaal naar z'n grootje is geholpen !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Helemaal geen andere effecten? En wat is dat voor een Wah trouwens, ziet er wel heeeeel vintage uit !

Verder netjes bordje! Eenvoudig te demonteren trekontlasting lijkt me lastig: tie-wraps of gewoon een stuk touw om vast te knopen misschien?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Effect !

Helemaal geen andere effecten?
    Een Replifex heeft iets van 10 ingebouwde effecten hoor.
    En wat is dat voor een Wah trouwens, ziet er wel heeeeel vintage uit !
    Het klopt wat Nitefly7 zegt, ook over de waarde, anyway, hij doet het nog wel.
    De WH10 heb ik al sinds begin jaren 90, en heb ik heel intensief gebruikt.
    Vandaar dat het kunststof kapot ging. Ik heb hem zo'n 13 jaar geleden 's "gerepareerd" maar hij begon ook te kraken e.d.
    Toen heb ik heel lang een Crybaby GCB95 gebruikt en kwam er na lange tijd achter dat die best wel toonzuigt (in bypass-stand).
    Dus heb ik de WH10 weer geprobeerd op te knappen, wat me m.b.v. Dirk_Hendrik ook gelukt is.
    Zo gauw als de reissue er is ga ik die waarschijnlijk ophalen, deze begint toch wel slechter te worden. Als ik hem te hard intrap veroorzaakt dat een kortsluiting volgens mij want het lampje van de Maxon en ook het gitaarsignaal valt dan even weg.

tie-wrap om de kabel, ringetje eraan, en een soort van sleutelhanger aan het board bevestigen? hmmm... kweenie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Een Replifex heeft iets van 10 ingebouwde effecten hoor. Het klopt wat Nitefly7 zegt, ook over de waarde, anyway, hij doet het nog wel.
    De WH10 heb ik al sinds begin jaren 90, en heb ik heel intensief gebruikt.
    Vandaar dat het kunststof kapot ging. Ik heb hem zo'n 13 jaar geleden 's "gerepareerd" maar hij begon ook te kraken e.d.
    Toen heb ik heel lang een Crybaby GCB95 gebruikt en kwam er na lange tijd achter dat die best wel toonzuigt (in bypass-stand).
    Dus heb ik de WH10 weer geprobeerd op te knappen, wat me m.b.v. Dirk_Hendrik ook gelukt is.
    Zo gauw als de reissue er is ga ik die waarschijnlijk ophalen, deze begint toch wel slechter te worden. Als ik hem te hard intrap veroorzaakt dat een kortsluiting volgens mij want het lampje van de Maxon en ook het gitaarsignaal valt dan even weg.

tie-wrap om de kabel, ringetje eraan, en een soort van sleutelhanger aan het board bevestigen? hmmm... kweenie.
    Ow wacht, een Replifex, even overheen gelezen.

Crybaby is simpel true bypass te maken, maar dat wist je vast al. Zo'n ouwe trapdoos heeft wel meer mojo natuurlijk.

Ik ken geen 'prefab' demonteerbare trekontlasting, wil niet zeggen dat ze er niet zijn natuurlijk. Een diafragma-achtige opening oid zou mooi zijn, maar of dat te koop is? Geen idee.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Daar moet je geen momentary switches voor gebruiken, maar LATCHING!
    Of wil jij je voet op de switch houden, zolang de boost of tuner aanmoet?
    Uh je moet daarvoor juist wél momentary switches hebben, anders moet je twee keer drukken voor de GT10 het uberhaupt uitleest dat je drukt. In de GT10 kan je vervolgens instellen hoe je de tuner/boost/whatever aan wil zetten, momentary of toggle.
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JER00N Bekijk bericht
    Uh je moet daarvoor juist wél momentary switches hebben, anders moet je twee keer drukken voor de GT10 het uberhaupt uitleest dat je drukt. In de GT10 kan je vervolgens instellen hoe je de tuner/boost/whatever aan wil zetten, momentary of toggle.
    Ah ok, softwarematig wordt de boel dan aangepast...
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Kleine verandering op mijn board. Nieuw geverfde Ge-7 met Monte Allums mod. Erg stille en fantastisch klinkende EQ-booster is het nu geworden.

Senior Member

Standaard

hoe bevalt je groene line6 en groene eventide?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten