3_SE voor GBP 850
UK, dus geen invoer en douane kosten.
3_SE voor GBP 850
UK, dus geen invoer en douane kosten.
Rockman MIDI octopus , handige 8-voudige midi switcher.
Ik heb er zelf ook een gehad maar die ben ik kwijt geraakt! Snap er zelf nog steeds helemaal niets van, hoe kun je zo'n ding nou kwijtraken?
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Wat is zo'n ding waard? Ik heb op dit moment geen switcher nodig, maar áls ik de Mesa Quad zou kopen wel. Ik heb niet echt de bedoeling om al daarvoor een switcher te kopen, maar hoe goed zijn die dingen beschikbaar?
ze zijn schaars te vinden, net als de Nobels MS-8. De prijs lag een poosje geleden ergens rond de €100. Bij een Quad zit trouwens een pedalenbak, maar dies nie miedie.Wat is zo'n ding waard? Ik heb op dit moment geen switcher nodig, maar áls ik de Mesa Quad zou kopen wel. Ik heb niet echt de bedoeling om al daarvoor een switcher te kopen, maar hoe goed zijn die dingen beschikbaar?
wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
De standaard Quad footswitch, maar die is dus niet MIDI. MS-8 is handig en je ziet hem inderdaad niet zo vaak.
De andere gitarist van de band heeft die van hem net verkocht, samen met een Quad en de footswitch, hij is nu aan de Triaxis.
Het moet idd wel met midi kunnen. maar waarschijnlijk heb ik geen 8 switches nodig, maar slechts 3 (en 2 uit de G-Major). Maakt het een stuk makkelijker.
Favorieten/bladwijzers