Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 200

Senior Member

Standaard

hola, nog 1 intekening graag voor de kalender. (2010?)
    wat vrouwen en gitaren betreft is dit voor mij de ideale combinatie:

Laatst gewijzigd door gertgert; 25 augustus 2009 om 18:48

Senior Member

Standaard

maak er een verjaardags kalender van en ook deze word tijdloos. ;-)

Senior Member

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    smeerlapkes
    maar als ik tijd heb, doe ik het mss wel, en dan gaat die blote wijven kalender de vuilbak in en hangt ge deze op !

Edit: daar, slokkop kakihara wil èn Guttlins èn blote wijven ... nog andere wensen?
    Mag The Servant op december? dan ben ik jarig, hoef ik geen verlanglijstje meer te maken.

Senior Member

Standaard

pet en t-shirt: da's zo minnetjes. uiteraard krijgen alle intekenaars naast de kalender een Guttlin gitaar naar wens, met plutonium pickups, volgouden hardware, afgeleverd door een gewillige bloedmooie babe die jeniffer lopez reduceert tot trol.
    Nice, maar ik heb mijn hardware liever chrome en van plutonium krijg ik uitslag en jeuk op rare plekken
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

eh voilà
    de kans dat dit door velen niet gesmaakt zal worden, lijkt me tamelijk groot maar dit is mijn Guttlin twist aan de Harmony H44, die ik zo graag wil bouwen (maar krijg het niet over mijn hart er een echt na te bouwen).

ik word op een of andere manier rustig van dit model met female skirt silhouette ...
    enfin, eerst wat incubatietijd nodig, ik hang dat ontwerp op, en als ik het na twee weken niks meer vind: bin bound

Standaard

Ik vind het een opmerkelijk ontwerp. Radicaal en toch mild. Mijn eerste gedachte was: de body valt gedeeltelijk buiten het kader. Maar vervolgens gedachten aan (maar geen echte vergelijking met) de gitaar van Bo Diddley, de Billy-Bo van Gretsch en klassieke gitaren.

Als je de output aan de zijkant maakt en de achterste strap pin aan de achterkant heb je in ieder geval een gitaar die nooit meer omvalt als je 'm neerzet

Heeft volgens mij wel potentie
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Je zet 'm wel makkelijk ergens tegenaan zo
    (edit: zoals aaron net zei dus)

Ik moet zeggen dat hij een beetje de 'schwung' mist van de andere Guttlin modellen, een beetje 'vlak' zeg maar

Senior Member

Standaard

eh voilà
    de kans dat dit door velen niet gesmaakt zal worden, lijkt me tamelijk groot maar dit is mijn Guttlin twist aan de Harmony H44, die ik zo graag wil bouwen (maar krijg het niet over mijn hart er een echt na te bouwen).

ik word op een of andere manier rustig van dit model met female skirt silhouette ...
    enfin, eerst wat incubatietijd nodig, ik hang dat ontwerp op, en als ik het na twee weken niks meer vind: bin bound

Man, die vleeskleurige... Ik denk dat ik moeilijk in slaap val vannacht
    (of ben ik te lang vrijgezel)

Senior Member

Standaard

Ik vind hem nog wel iets hebben barno, je ziet duidelijk de stukken harmony en de stukken guttlin er in. Ik vind alleen de hoeken onderaan nog iets te scherp, maar dat is natuurlijk geheel aan jou om te bepalen. ze zal in ieder geval inderdaad gemakkelijk zijn om weg te zetten. Wordt het eentje om slide op te spelen (die harmony's worden daar toch vrij veel voor gebruikt dacht ik)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten