Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 98
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Frank niet zo paranoia doen.. Ik heb je al eens gezegd dat ik niets met die advertenties op marktplaats te maken heb.
    En van Musoland had ik tot een week of vier geleden nog nooit van gehoord.

Ik geef je nu de keus om je post weg te halen, of ik maak er een probleem van bij de forum leiding.
    Jij beschuldigd mij van dingen waar ik niets mee te maken heb, en daar is het forum niet voor bedoeld
    Ik verkondig gewoon mijn mening hoor, niks om angstig van te worden. Ik zeg alleen dat ik twijfel, voor de rest niks. Kan ook komen door het feit dat jij die rommel blijft verdedigen, terwijl je zelf ook wel weet dat het gewoon een groot probleem is. Kijk maar eens op eBay, daar gaan geregeld kopieen weg voor erg hoge prijzen. En doordat jij ze koopt en aanprijst hou je deze industrie mede in stand.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Sorry Geert, maar jij valt hem net zo hard aan en bovendien heeft hij nog is gelijk ook.
    Het staat gewoon op de douane site, dus het lijkt mij niet dat jij daar wat anders van kan maken.
    check mij verdere postst die ik daarna geplaatst heb, dan zie je dat niet zo eenvoudig ligt, helemaal gelijk heeft Ben niet, invoerrechten moet je zowieso betalen en dit geld alleen als je het inbrengt als reiziger, voer je het in als bv pakket middels transport loop je keihard tegen de lamp.

lees de postst maar eens of klik op de door mij geplaatste link

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Precies en juist om die reden heb je veel kans dat er niets aan gedaan wordt, hoe groot denk jij dat het aantal douanemedewerkers is die kennis heeft van (nep) gitaren ?
    Geloof mij het zal ze om de grote/populaire artikelen gaan en ik heb niet de illusie dat gitaren daar onder vallen.
    Als er dan ook nog is geen logo op een gitaar zit wordt het helemaal lastig.
    als de detaillisen en fabrikanten schade lijden doen ze daar wel het eea aan hoor, lees mijn posten maar door of check de link, ze maken er degelijk wel jacht op als ze aantonen dat kopien economische schade etc opleveren

is ook gebeurd met nep Tom-Toms, daar zijn ze ook flink jacht op gaan maken toen Tom-Tom zich over de niet goed werkende neppers beklaagde

als je de link aanklikt en goed leest, hoeft er niet eens een juist logo of helemaal geen logo op te zitten indien een kopie een te grote gelijkenis vertoond met het origineel heeft en hierdoor schade toebrengt aan de vervaardiger van het origineel kan dit al reden zijn de bewraakte kopie te verbieden
    Laatst gewijzigd door geert1976; 26 augustus 2009 om 12:05

Angry

er zijn inmiddels post die ik systematisch niet lees.wat een gezeur.
    ik ben benieuwd wat de topic starter nu gaat doen!

Standaard

Ik wil er eerst eentje proberen en dan kijken of het iets is. Ik heb er voorlopig geen haast mee
    Het topic is wel flink gaan leven trouwens...
    If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prs Bekijk bericht
    Ik wil er eerst eentje proberen en dan kijken of het iets is. Ik heb er voorlopig geen haast mee
    Het topic is wel flink gaan leven trouwens...
    Ja, als je wil dat mensen je topic lezen hoef je alleen maar "Chinees", "copy", "replica", "musoland" of "namaak" neer te zetten in je titel . Krijg je geheid 2000 views XD
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    er zijn inmiddels post die ik systematisch niet lees.wat een gezeur.
    ik ben benieuwd wat de topic starter nu gaat doen!
    Je zit hier nog maar een paar maanden! Als je het lang wil uithouden hier, moet je toch wel een stootje kunnen hebben hoor, je moet goed tussen de bullshit door kunnen lezen

Sterkte!

Standaard

je hebt gelijk....eingelijk zit ik hier al jaaaren...en ben het eingelijk gewend maar ik roep graag wat.en deed dat weer...vandaar mn reactie mn excusses...

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    check mij verdere postst die ik daarna geplaatst heb, dan zie je dat niet zo eenvoudig ligt, helemaal gelijk heeft Ben niet, invoerrechten moet je zowieso betalen en dit geld alleen als je het inbrengt als reiziger, voer je het in als bv pakket middels transport loop je keihard tegen de lamp.

lees de postst maar eens of klik op de door mij geplaatste link
    Die heb ik later ook gelezen, laten we het erop houden dat het zeer mogelijk niet mag maar dat de kans redelijk groot is dat je er bij de douane mee wegkomt.
    Mocht dat niet zo zijn dan is de douane beter bezig dan ik aannam.
    Overigens vind ik dat die zooi helemaal niet binnen hoort te komen, maar is uiteindelijk diegen die hem vals aanbiedt de echte klootzak.

Senior Member

Standaard

Tja,

In principe heeft Harold wel gelijk, ik ben ook geen voorstander van het verkopen/kopen van neppers.
    Strafrechtelijk loop je ook risico, het is inderdaad zo dat nepartikelen onder geen beding mogen worden verkocht, maar ook niet worden gekocht.
    Maar het probleem is dat veel mensen niet weten dat het een nepper is, zeker als ze op Marktplaats worden aangeboden en er geen concrete vraagprijs bij staat.... De meeste mensen weten (nou ja...?) wel dat een Les Paul geen 300 euro of zo kost, maar als je kunt bieden op een gitaar waarvan jij denkt dat hij echt is...

Er worden teveel mensen beduveld met dit soort gitaren en je maakt inbreuk op de auteurs, octrooi en merkrechten.
    Door het kopen van deze prullaria werk je de handel van deze foute producten in de hand.
    Vrijwel helemaal mee eens: het grote "Twijfelachtig...." - topic bewijst dat er heel veel in gehandeld wordt en dat er ongetwijfeld al veel mensen zijn die met een veel te dure nepper rondlopen. En zo lang ze dat (nog) niet weten is dat misschien niet zo erg, maar je gaat wel balen als je weet dat je ernstig genaaid bent....
    Wat betreft je opmerking over auteurs, merkrechten e.d: dat is natuurlijk ook waar, maar daar zit ik persoonlijk moreel minder mee. En ik denk het gros van de mensheid, die ook de meeste muziek tegenwoordig illegaal download...!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten