Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 839 van 1214 EersteEerste ... 339739789829837838839840841849889939 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.381 t/m 8.390 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    huh? Nee, de FreqBox van Moog.

Ik vind die Moog delay inderdaad véél te duur. En het is ook wel jammer dat ze inderdaad alles door de drive sectie sturen...al is dat aan de andere kant wel één van de charmes van die apparaten.
    Aan de ene kant wel ja. Soms is het wel lekker hoeveel dikker het je geluid kan maken. Ik heb zelfs de Moog als soort van enorme 'clean' boost gebruikt toen ik een paar optredens had als gitarist bij een koor (band was toen vooral achtergrond, maar ik had een paar solo's). Aan de andere kant wil ik ook gewoon het droge signaal echt droog hebben. Het klinkt gewoon slecht als je fuzz voor de freqbox gooit, terwijl dat juist wel heel cool is om sustain te krijgen.

Wat trouwens nog veel leuker is: fuzz en overdrive aan, wah in heel-down (véél ruis dus) en het stemapparaat aan, of gitaarvolume dicht. Dan de hard sync uitzetten (de moog trackt dus niet meer welke noten je speelt), en de toonhoogte bepalen met de frequentieknop en eventueel een stemapparaat. Door de ruis heb je een constante input, waardoor de freqbox constant een toon produceert.

Wanneer ik dat geluid echter wil met mijn band, zal ik toch de hard sync aanzetten. Maakt het een stuk minder omslachtig om de juiste toonhoogte te krijgen, maar de klank is wel weer smeriger.

Ik gebruik hem trouwens ook regelmatig als autowah, met ongeveer de helft droog signaal en de helft smerige wah.

Standaard

Als het goed is komt één dezer dagen mijn showmaster 48 case binnen. Zie net op wat foto's dat er een kleine verhoging zit in de linkerbovenhoek.
    http://img195.imageshack.us/img195/5780/case4xy.jpg

Kan die er makkelijk uit?
    Laatst gewijzigd door Harald; 26 augustus 2009 om 15:01

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Kan die er makkelijk uit?
    Jep! Laat een klein beetje lijmresten achter, maar hij is er in no-time uit...

Senior Member

Standaard

1x trekken en hijs eruit

Standaard

thanks, dan zou het allemaal moeten passen. Vermoed alleen dat de hoogte millimeter werk is, maar als het past gaat de plank er gewoon in zijn geheel in. Alleen nog even kijken of ik evt. alle kabels naar dat klepje achterin leidt. Ziet er wel zo net uit. Moet dan even kijken hoe ik dat met het netsnoer doe. De rest is niet zo'n probleem.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    thanks, dan zou het allemaal moeten passen. Vermoed alleen dat de hoogte millimeter werk is, maar als het past gaat de plank er gewoon in zijn geheel in. Alleen nog even kijken of ik evt. alle kabels naar dat klepje achterin leidt. Ziet er wel zo net uit. Moet dan even kijken hoe ik dat met het netsnoer doe. De rest is niet zo'n probleem.
    patchpaneltje maken, stuk netter, en fijner, etc..
    en beter voor je pedalen!

Standaard

Hop, vandaag gekocht: de gele Fulldrive, van de eerste serie.

Senior Member

Standaard

Leuke plank, vooral dat gras met bloemetjes. Matcht mooi bij je Birkenstocks

Toch vind ik dat de DL4 en Fulldrive n beetje vloeken met de SD-1 en de tuner. Vreemde combi, al vind ik de eerste 2 super

Is je koffer van Stagg?
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buurman Bekijk bericht
    Dit is mijn bordje.

[/img]
    Strak !!!!
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

Heeft iemand een idee hoe je het beste een multieffect kan vastzetten in een showmaster case? Het gaat om m'n GT-10. Zou het vertrouwde klitteband hier ook geschikt voor zijn?
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten