Part 4 is een goeie Geert.. Die kende ik nog niet...bedankt voor de tip
Part 4 is een goeie Geert.. Die kende ik nog niet...bedankt voor de tip
M.a.w het is dus zoals ik al gezegd heb op voorhand door ons niet vast te stellen of neppe gitaren onder de een dan wel bij de andere regeling vallen.
Maar het is nog steeds aannemelijk dat de gitaren in beslag zouden kunnen genomen worden. Bij vermeend recidive bijvoorbeeld.
En dan nog het civielrecht!!!
Dan krijg je de juristen van Gibson over je heen. En die kunnen je het leven ook zuur maken.
denk niet alleen Gibson, maar de rest ook wel denk ik er duiken immers ook veel muso Ibanezen en Fenders en ook Epiphones op, zal mij niet verbazen, mede door teruglopende verkopen dat de heksenjacht vroeg of laat weer begint.
Vergeet niet dat de gitaarmarkt een beperkte markt is, dwz het is geen algemeen gebruiksartikel zoals een spijkerbroek of parfum.
Een aantal slechte musoland exemplaren kan de goede naam en geloofwaardigheid van een merk al snel in discrediet brengen en die zullen daar alle wapens tegen in de strijd gooien
Jep!
Dit zijn volgens mij een paar passages uit het Burgerlijk Wetboek die de advertenties in ieder geval overtreden. (volgens mij?)
d. er niet toe leidt dat op de markt de adverteerder wordt verward met concurrent, of merken, handelsnamen, andere onderscheidende kenmerken, goederen of diensten van adverteerder met die van concurrent;
...
h. niet goederen of diensten voorstelt als een imitatie of namaak van goederen of diensten met beschermd merk of beschermde handelsnaam.
Oftewel
copyright, trade mark.
En!
Onwetendheid wordt door de rechter als niet relevant gezien.
Man wat een klotereactie. Wat ben je voor kind? Ik ga toch weer twijfelen aan jouw eerlijke intenties met die Musoland crap. Je zit me iets te diep in de materie. Ik blijf van mening dat je de markt compleet om zeep helpt door dit soort rommel te importeren ofwel mee te nemen. Ik hoop dat je dit ook in zal zien.
Laatst gewijzigd door frankpaul1; 26 augustus 2009 om 02:17
Frank niet zo paranoia doen.. Ik heb je al eens gezegd dat ik niets met die advertenties op marktplaats te maken heb.
En van Musoland had ik tot een week of vier geleden nog nooit van gehoord.
Ik geef je nu de keus om je post weg te halen, of ik maak er een probleem van bij de forum leiding.
Jij beschuldigd mij van dingen waar ik niets mee te maken heb, en daar is het forum niet voor bedoeld
Favorieten/bladwijzers