Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 115

Standaard

Kreeg vandaag 13-08-09 bericht op mijn mail.

Beste Frans,

Helaas hebben we op dit moment te kampen met een onderbezetting kwa afhandeling. Telefonisch zijn we niet bereikbaar, maar zijn hier wel mee bezig.
    Om het over uw bestelling te hebben. Ik ben nu al even aan het worstelen om de Tascam recorder die u heeft besteld bij ons te krijgen. Helaas heeft onze leverancier blijkbaar het apparaat niet op voorraad. Ik ben ook aan het kijken of ik het apparaat via een andere weg kan laten komen. Dit duurt helaas al veel te lang.
    Ik zou daarom ook met u het volgende willen afspreken. Ik laat u vandaag nog weten wanneer ik het apparaat kan leveren. En mocht dit niet lukken zijn we uiteraard bereid om het betaalde bedrag terug te storten op uw rekening.

Excuses voor de late reactie en de vertraging.

Mvg,
    Daan
    MusicXL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenky43 Bekijk bericht
    En mocht dit niet lukken zijn we uiteraard bereid om het betaalde bedrag terug te storten op uw rekening.
    Nou dat vind ik erg coulant van ze Zul je net hebben dat je product niet geleverd kan worden en je geld ook nog niet terug krijgt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenky43 Bekijk bericht
    Heb vandaag eindelijk iemand aan de telefoon gehad, kwam net van vakantie???
    Had het aan z'n zaakwaarnemers overgelaten, zei al dat hij dat maar beter niet meer moest doen.
    Heb telefoonnummer gegeven en hij zou er vandaag achteraan gaan, en het me vandaag ook nog laten weten......
    Ben benieuwd......
    Na dagen in spanning afgewacht te hebben, heb ik uiteindelijk toch m'n recorder binnen gekregen.
    Moest er wel wat voor doen, maar dat had ik er voor over.
    Ze hebben toch goede bedoelingen,denk dat ze alleen hun zaakjes niet op orde hebben.

Gr Frenky

Standaard

Hier nog een gedupeerde. Ik krijg nog 25 euro van deze lui en ik wacht al een maand of twee. Het is mij nog niet gelukt om contact te krijgen en ik ga ook geen genoegen nemen met het terugstorten van die 25 euro. Ze bieden me maar een mooi product aan of storten het bedrag dubbel terug.

Dat soort idioten moeten gewoon geen webwinkel runnen!

Dit is een leuk forum trouwens en ik zal er voor zorgen dat ik me niet alleen heb aangemeld om hier te komen klagen

Als je niet weer belazert wilt worden, of dat je denkt dat je weer belazerd zult zijn na je 2e bestelling; zou ik toch bij een lokale winkel gaan.

OK, het is duurder. So what? Dan ben je tenminste zeker dat je niet belazerd word.

En als de winkel je toch belazert, ga je er toch gewoon naartoe?
    Wat iets moeilijker is bij een internetbedrijf.

Wel stom als die winkel de snaren niet heeft, dan ben je bijna verplicht om de snaren via internet te bestellen.
    Lang leven Metallica en AC/DC !!!

"to Punish and Enslave..."

Meester

Standaard

Gaarne even on topic blijven.

Niet ter zake doende posts verwijderd.

GOLDMEMBER

Standaard

Ik heb nog steeds geen contact kunnen leggen met deze lui.

Iemand anders nog ervaringen?

Senior Member

Standaard

Niet met snarenshop, maar wel goede ervaringen met gitaarsnaren.com (was eerst guitarstrings.nl). Ik vraag altijd om enkele setjes Picato snaren, die ze meestal wel op voorraad hebben (toch niet de meest voor de hand liggende snaren, je ziet ze nergens) en anders keurig een berichtje dat de bestelling nog nagestuurd wordt met excuses blabla en dat gebeurd dan ook netjes.

Voor mij niks anders.

vandaag trouwens voor het eerst elementen besteld bij Thomann. Ik zag die naam hier al vaak voorbij komen op dit forum. Ben benieuwd hoe lang ze er over doen. Ze lagen in ieder geval op voorraad.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingzero007 Bekijk bericht
    Als je niet weer belazert wilt worden, of dat je denkt dat je weer belazerd zult zijn na je 2e bestelling; zou ik toch bij een lokale winkel gaan.

OK, het is duurder. So what? Dan ben je tenminste zeker dat je niet belazerd word.
    Neemt niet weg dat een winkel zich gewoon aan de wet moet houden. Internet heeft zijn voordelen en nadelen, maar alles bij de lokale veel te dure gitaarboer kopen omdat je internet niet vertrouwd zou niet moeten (en ik hoop dat het niet die kant op gaat met de betrouwbaarheid van webshops ...)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten