Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 291 van 1797 EersteEerste ... 1912412812892902912922933013413917911291 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.901 t/m 2.910 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Volgens mij is hij echt. Bij Epiphone nemen ze het niet zo nauw met de afwerking en zitten de potmeters wel vaker niet goed uitgelijnd...

Idealiter lopen de bovenste 2 potmeters in een rechte lijn naar het schroefje van de (denkbeeldige) slagplaat.
    Deze stond te koop, die is nu van mij
    En inderdaad, dit is een orginele Epiphone. Epiphone neemt het niet zo nauw met de maten. Ik heb 5 Epiphone Les Pauls en allemaal verschillen ze wel iets.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Deze stond te koop, die is nu van mij
    En inderdaad, dit is een orginele Epiphone. Epiphone neemt het niet zo nauw met de maten. Ik heb 5 Epiphone Les Pauls en allemaal verschillen ze wel iets.
    Dan zeg ik niets meer....

Standaard

Robert-gitarist,

nog een klein vraagje: is het wat, die Epi Slash Sig in verhouding tot andere Epi's?

Senior Member

Standaard

Yep, hele toffe plank! Ik vind als nog de elementen wel ietjes modderig klinken maar verder een prettige gitaar! Looks vind ik prachtig maar ook de hals is net een stukje platter als een Epiphone LP Standaard. Breedte van de hals is vrijwel het zelf maar de hals is ietjes platter, meer het gevoel van een Gibson SG hals lijkt het wel
    Nu ik deze Slash heb, ben ik eigelijk wel benieuwd naar de nieuwe soorten van de LP Slash die op moment geproduceerd worden. Met name de tabacco burst.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Yep, hele toffe plank! Ik vind als nog de elementen wel ietjes modderig klinken maar verder een prettige gitaar! Looks vind ik prachtig maar ook de hals is net een stukje platter als een Epiphone LP Standaard. Breedte van de hals is vrijwel het zelf maar de hals is ietjes platter, meer het gevoel van een Gibson SG hals lijkt het wel
    Nu ik deze Slash heb, ben ik eigelijk wel benieuwd naar de nieuwe soorten van de LP Slash die op moment geproduceerd worden. Met name de tabacco burst.
    Jammer, ik had gehoopt dat hij nep was... nu blijkt hij echt te zijn, is iemand mij voor geweest en is het ook nog eens een lekkere gitaar...

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe modellen en baal ervan dat je ze nergens ziet/kunt vinden.

Maar gefeliciteerd met je aankoop!

Ik ga morgen shoppen voor een nieuwe plank en twijfel nog steeds (heb een Gibson SG Special Faded 3 pickups op het oog, maar ook nog wat Epi's...morgen moet ik maar eens een lastige klant zijn en alles willen proberen....)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    hoe oud moet iets dan zijn om vintge te zijn?
    bij versterkers wordt hier op het forum t/m 1983 gerekend, lijkt mij verstandig om dit ook bij gitaren te doen.

Standaard

http://link.marktplaats.nl/273831964

Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
    Het serialnumber dat ze mij gaf, toonde aan dat de gitaar uit 2003 komt.

En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,

Wat vinden jullie ervan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xaviervr Bekijk bericht
    En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch
    Is dat een rosewood toets ipv ebben?

Senior Member

Standaard

Voor zover ik kan zien heeft deze 'Gibson' een palisander toets en volgens mij hebben de Gibson customs altijd een ebben toets.

edit: daarnaast lijkt het logo op de kop ook niet geheel te kloppen, is te klein
    Laatst gewijzigd door Rubster; 24 augustus 2009 om 12:30
    Gear:
    Fender Custom Strat
    Tokai Stratocaster
    Warmoth Tele

Koch Powertone II
    Koch 4x12
    Yamaha VR5000

TC Electronic G-Major
    Boss DS-1 (Keeley mod)
    Boss CE-3
    Roland FC-200

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xaviervr Bekijk bericht

Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
    Het serialnumber dat ze mij gaf, toonde aan dat de gitaar uit 2003 komt.

En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,

Wat vinden jullie ervan?
    Volgens mij mis ik ook de fret binding, moeilijk te zien eigenlijk..
    er staat welliswaar geen jaartal bij dus dan zou het een ouwetje kunnen zijn die een keer een herfret heeft gehad..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten