Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 100
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Die Vox klinkt in de filmpjes wel erg lekker.

De Lionheart weet ik niet, heb gehoord dat die dingen alleen met de bijgeleverde speakercabs goed klinken. Zie ze eerlijk gezegd ook net iets te veel tweedehands staan, waarvan een aantla keren toch wel erg snel na aankoop.

De Egnater ken ik ook niet.

Maar die Vox, lijkt me erg lekker om te hebben, is ook niet duur. Die ene jongen uit Friesland hier op het forum, Bernard geloof ik? heeft er dacht ik eentje op GM staan voor 450 euro.
    Ik heb de mijne inderdaad te koop staan. Die van mij kost 425 euro. Er staat ook 1tje op marktplaats voor 450 maar die is dus niet van mij.
    De mijne gaat weg omdat ik een andere auto op het oog heb. Ik koop dan meteen weer een Voxje als de financiële situatie dat toelaat.

@ Nielsje: Ik had je ook 2 foto's van de Vox gestuurd he! Heb je die niet gezien?
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

Standaard

Yes, die heb ik zeker gezien! Die ziet er prima uit hoor.
    Weet je toevallig of de buizen pcb-mounted (hip woord!) zijn, of gewoon hun eigen buisvoeten hebben?

Senior Member

Standaard

FF tussendoor: ik heb de Lionheart niet zelf getest, maar een bandje waar ik een uurtje bij heb gestaan (ongeveer 20 meter afstand) daarvan had de gitarist een Fender USA strat direct in zijn Lion Heart topje en bijbehorend 2x12. Ik vond het geluid vreselijk. Het klonk heel "moeizaam" helemaal niet glad/prettig of zo. Erg "Fenderisch" en dan bedoel ik de moderne Fenders. Echt alles behalve warm.

Senior Member

Standaard

Ik zie dat die THD Univale nieuw best duur zijn (1299,- bij Thomann) Ik kon die Univalve waarover ik toen speelde overnemen voor 500,-. Misschien had ik het toen gewoon moeten doen....
    Als je interesse hebt zou ik eens kunnen proberen om te achterhalen of hij hem nog heeft en nog weg wil doen....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

waarom niet de private paisley? 15 watt, tone/volume/gain knop, powersoak zit erin, en gewoon puur, puur, pure tone. ik vond de nighttrain een rare, nare midrange hebben, niet open, beetje neuzig.

de egnater heb ik niet gevonden/getest, maar de lionheart vond ik een beetje slapjes. weinig power, weinig kloten, en een fizzy overdrive.
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 23 augustus 2009 om 14:13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Maar aan welke 18 watt clone zat je te denken?
    http://valvepower.co.uk/
    maakt 18watt clones aan zeer schappelijke prijzen, p2p, VVR master volume (power scaling),...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ^smurf Bekijk bericht
    http://valvepower.co.uk/
    maakt 18watt clones aan zeer schappelijke prijzen, p2p, VVR master volume (power scaling),...
    Die is in ieder geval lelijk genoeg om naast de CMW te staan
    Ook wel eens zo'n ding bespeeld?

Standaard

niet zo een, maar wel al zelf een 18watter gebouwd, en daar was niks verkeerd mee
    op 18watt.com zijn er tal van soundclips te vinden iig. (van gelijkaardige amps, --> liteIIb)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Waar ga je trouwens die Egnaters testen?

De snaar in Heerenveen moet dat spul binnen gaan krijgen de komende weken (ze zijn de winkel nogal aan 't uitbreiden).

Zit 10 minuten lopen van het station.

Standaard

Heeren-fucking-veen?!?

Hm.. ze moeten ook vast wel een beetje in de buurt te testen zijn.
    Zal vanavond wel eens gaan zoeken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten