Met jou komt het wel goed Skanky, want hoe moeilijk kan het zijn om even een combo, head of speakerkast te wisselen, een minuut? En verdomd als het niet waar is, die microfoonstatieven zijn verstelbaar, de mic kan ophoog en omlaag, daar moet een goede reden voor zijn.

Ik word echt bijna depressief van die zichzelf belangrijk voelende mengpaneeljocky's, wat zitten daar een sukkels tussen, niet behept met enige relevante kennis, of gebukt gaan onder hun vermogen tot sociale vaardigheden, maar wel de muzikant frustreren inplaats van helpen.

Zondag was ik in jouw hometown, het jaarlijkse zuipfeest op het Doelenplein. Lyda and The Shakers stonden daar te spelen, verdomd leuk bandje met 60er en 70er jaren muziek als Born to be Wild enzo.

Mannetje achter A&H paneel, druk lullen en belangrijk doen met anderen, maar het geluid was niet om aan te horen. Zang bijna niet aanwezig, een laag waar de versterkers letterlijk onder bezweken en een laagmidden dat op het hele plein voor een vermoeiende gons zorgde. En om het helemaal geweldig te maken een galm die zo lelijk klonk dat ik hem direct in de kliko zou hebben gegooid.

Dan jeuken je vingers, maar je bemoeit je er maar niet mee. Kwam trouwens Harry Gonggrijp nog tegen en die zei wat ik dacht.