Photobucket account, uploaden, selecteren/kopiëren, reactie in topic en plakken tussen img enz. Staat geloof ik ook wel bij de FAQ
Schiet op man![]()
Fototje
![]()
Is dit nu zo'n GibsUn dan..?? of anders..??
Gitaren zijn geen hobby maar een way of life
Sja als je termen als karakter en authentiek gaat gebruiken weet je zeker dat je een eindeloze discussie gaat krijgen. Hetzelfde heb je met de term mooi. Dat is voor een ieder weer anders. Hoe omschrijf je authentiek, wat versta jij onder karakter. Als ik naar die clip luister mis ik geen karakter. Als je karakter al kunt omschrijven komt dat eerder uit de vingers van de gitarist dan uit de gitaar zelf...
Voor mij was het clipje qua sound en feel compleet. Dus het geluid maar ook het spel. Iemand die daar nog iets op aan te merken heeft, doet dat wat mij betreft om te muggeziften.![]()
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Hey Ben, erg mooi gespeeld weer eens en ook een erg mooi gitaartje (behalve die knoppen dan)!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Een goed geluid en een goeie speler, lastig om die twee uit elkaar te houden. Ik mis wat dynamiek en het krijgt al snel dezelfde fuzzy toon als je geen gas terug neemt. Ik ken de versie van Gregor Hilden en misschien moet ik dat niet vergelijken, niet helemaal eerlijk.
Maar wat heb je er tussen zitten? Ik denk dat de manier van oversturen de oorzaak van geen dynamiek is.
Net even wat stukjes van die meneer beluisterd, en ik moet zeggen een zeer fijne gitarist.
Maar die Les paul van mij kun je niet vergelijken met een normale standaard met humbuckerts.
Die P-90 single coils geven vanzelf een wat feller geluid
Met deze kun je hem wel vergelijken:
http://www.youtube.com/watch?v=Tc59w...eature=related
Favorieten/bladwijzers