Het zit altijd tussen de oren, waar anders?Kweet nie, heb die ouwe al zo lang. Moet al heel gek gaan wil ik hem er niet uithalen bij een blinde test. En dat is niet omdat die zo geweldig is, dat wil ik niet beweren maar hij klinkt wel authentiek. Met zijn eigen accent en zijn eigen eigenaardigheidjes. Ik heb het puur vergeleken met de LP die ik heb. Er zijn waarschijnlijk genoeg nieuwe, echte LP's, op de markt die ook karakter ontberen. Opzich is deze chinees goed, niets mis mee.
Is een goldtop ('76) maar het is een deluxe met mini-humbuckers. Misschien dat ik er eens P90's in ga zetten. Soapbar kan er wel in. Heb wel een YT filmpje. Is wel gespeeld door een Boss GT-10
http://www.youtube.com/watch?v=_9GJ6dTagyI
Kan alleen maar zeggen dat het gewoon erg lekker klinkt! Ook het spel is weer super! Ben zowieso al even onder de indruk van je spel en vooral noot-keuze...echt top!![]()
Klinkt lekker hoor, lekker gespeeld ook.
Toch hoor ik wel wat overeenkomsten, ondanks dat jou geluid iets meer vervormd is, hoor je toch
dat met name de hoge tonen een zelfde soort vervorming geven bij een bend. Een toon die niet zo makkelijk te omschrijven is met woorden.
Kan ook zijn dat we dat op de zelfde manier doen natuurlijk
Lijkt me wel gaaf als iedereen iets inspeelt op hetzelfde stukje blues met een ongeveer hetzelfde vervormd geluid en dat we dat dan in een draad posten zodat we de gitaren (of eigenlijk gitaar-versterker combo's) een beetje kunnen vergelijken. Zou nog wel eens verrassend kunnen zijn. Hebben we een basis stukje blues nodig (hint hint)
fietsi veni vidi
Mooi geluidje Ben! Klinkt smeuïg met een diepe weemoedigheid. Dit bevestigd toch wel dat de man achter de gitaar belangrijker is dan de gitaar zelf. Over welke nepper is dit gespeeld?(foto)!?
Dat was scary goed. Ik ga mee met Tho: Ik vond het jammer dat het al afgelopen was. Ik zou er uren naar kunnen luisteren.
Prachtig gespeeld, met enorm veel gevoel. Het heeft wel wat weg van Danny Bryant. Applaus.
I was here and you wasn't.
Now you is here and I isn't.
Favorieten/bladwijzers