Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 288 van 1797 EersteEerste ... 1882382782862872882892902983383887881288 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.871 t/m 2.880 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xaviervr Bekijk bericht
    Ik weet niet of er in '78 al vintage strats bestonden. (ik was er toen nog niet ).

Je kan toch moeilijk een Fender strat uit "82 al vintage noemen.

Op het mylespaul forum spreekt men pas over vintage als het <'70 is.
    dan is mijn 67er Vintage jippie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xaviervr Bekijk bericht
    Ik weet niet of er in '78 al vintage strats bestonden. (ik was er toen nog niet ).

Je kan toch moeilijk een Fender strat uit "82 al vintage noemen.

Op het mylespaul forum spreekt men pas over vintage als het <'70 is.
    Je kan toch rekenen? In 78 was een strat uit het eerste jaar 24 jaar oud. En reken maar dat er toen al een vintage strat markt was.

En wie is "men"? Een of 2 posters? Is daar concensus over? En zo ja, is het dan zo?
    Dat refereren aan "men"... dat is net zoiets als SBS die schreeuwt "heel Nederland is in de ban van"....
    En ja, als je een gitaar uit '67 hebt, dan lijkt me dat redelijk vintage. Maar door er een label aan te hangen wordt ie er niet meer waard van.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 18 augustus 2009 om 22:42

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat refereren aan "men"... dat is net zoiets als SBS die schreeuwt "heel Nederland is in de ban van"....
    Bij die campingzender is alles altijd 'hilarisch'..

Senior Member

Standaard

Over strats gesproken, Fender noemde zijn reissue uit 82 vintage reissues en dat sloeg op 1957 en 1962.

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    mwah kan ook zijn dat die op diverse sites adverteerd
    maar dan upload je toch weer de foto's die je zelf gemaakt hebt en op je eigen pc hebt staan??? niet eerst die van een andere site (= lagere kwaliteit) weer halen, en dan weer bij een ander uploaden...

en waarom dan van 2 verschillende sites (ook nog van verschillende landen?)

tjah... Het kan best kloppen, maar ik vind 't erg vaag!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    maar dan upload je toch weer de foto's die je zelf gemaakt hebt en op je eigen pc hebt staan??? niet eerst die van een andere site (= lagere kwaliteit) weer halen, en dan weer bij een ander uploaden...

en waarom dan van 2 verschillende sites (ook nog van verschillende landen?)

tjah... Het kan best kloppen, maar ik vind 't erg vaag!
    daar heb je een punt, maar misschien is de adverteerder te lui of te gemakzuchtig geweest om overal goede foto's te plaatsen

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    daar heb je een punt, maar misschien is de adverteerder te lui of te gemakzuchtig geweest om overal goede foto's te plaatsen
    jah, maar ik bedoel, als je een foto maakt zet je die toch eerst op je eigen pc???
    En dan naar marktplaats...

om een foto van marktplaats af te halen moet je het met een screenshot doen (kopieer/plak beveiliging)... dan die foto weer uitknippen in paint of photoshop,
    en dan weer uploaden naar gitaarnet...

dus da's nog meer werk dan je andere foto weer opvissen !

achjah... 't zal wel kloppen, maar het is wel enorm vaag, 2 verschillende sites enzo, verschillende landen...
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Je kan toch rekenen? In 78 was een strat uit het eerste jaar 24 jaar oud. En reken maar dat er toen al een vintage strat markt was.

En wie is "men"? Een of 2 posters? Is daar concensus over? En zo ja, is het dan zo?
    En ja, als je een gitaar uit '67 hebt, dan lijkt me dat redelijk vintage. Maar door er een label aan te hangen wordt ie er niet meer waard van.
    ach daar gaat het mij niet zo om, hij is lekker oud, maar spelen is het belangsrijkste

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/265085141

gatver de gatver, begin mij nu echt te ergeren aan die klaploper

Senior Member

Standaard

Ziet dit er goed uit?
    http://cgi.ebay.nl/JACKSON-RR3-rr-3-...d=p3286.c0.m14

Ik overweeg volgend jaar mijn spaarcentjes over te maken naar de rekening van deze verkoper, maar aangezien je nooit 100% zeker bent wil ik het toch even bij jullie navragen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten