Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 56

Standaard

Ah! Blue Jean Blues.

Klinkt lekker!
    Dystopia
    facebook.com/dystopianl

Standaard

Lekker sound hoor! En lekker gespeeld
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Mja. Door je goede en mooie spel doe je al gauw vergeten dat het hier om een goedkope gitaar zou gaan. Qua klank is het helemaal niet verkeerd, het klinkt zelfs goed maar ik mis wel wat. Karakter? Ik zou je dit stuk weleens willen horen spelen op mijn ouwe LP goldtop. Kippenvel denk ik dan. Je zou er voor de gein eens een echte naast kunnen zetten. Maar zonder te vergelijken klinkt dit waanzinnig goed voor een chinees.

Standaard

Klinkt toch gewoon goed! Imitatie of echt, je zou het eventueel kunnen horen als je ditzelfde stuk op een 'echte' speelt. Al had je het er niet over gehad zou ik doen geloven dat dit simpelweg een knappe gitaar is

Vorig jaar heb ik voor het eerste een Amerikaanse Fender Strat gekocht en aardig diep in de buidel moeten tasten. Hiervoor speelde ik op een cheap-ass Squier welke ik in de loop der jaren heb verbouwd tot een zeg maar custom made Squier/Fender Strat gitaar. Je hoort duidelijk verschil tussen de twee maar toch hebben ze allebij karakter en spelen perfect wat maakt dat zelfs een imitatie chineesje of koreaantje goed kan klinken en spelen. Je moet uiteraard wel een beetje geluk hebben en verstand hebben van gitaren zodat je vooraf kan beoordelen of het een goede koop is.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HvV Bekijk bericht
    Karakter?

Zit volgens mij gewoon tussen je oren. Ik denk namelijk dat je het karakter niet gemist had als de TS had gezegd dat hij op een echte oude custom had gespeeld...

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Zit volgens mij gewoon tussen je oren. Ik denk namelijk dat je het karakter niet gemist had als de TS had gezegd dat hij op een echte oude custom had gespeeld...
    Dacht ik ook net.

Een blinde test zou wel eens leuk zijn op gitaarnet. Bv. iemand die met 5 les paultjes van alle prijsklassen een zelfde stukje inspeelt met dezelfde opnameapparatuur ed.

Heel netjes gespeeld trouwens. Erg mooi!
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Standaard

Iedereen bedankt voor het luisteren, en de reakties.
    De algemene trend is toch wel dat het geluid gewaardeerd wordt, en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. En niet om hoeveel de gitaar kost.

Senior Member

Standaard

Hey Benwave, maak nog eens een versie maar dan 6 uur lang? Kan er zo een nachtje flink op zitten zuipen. Complimenten.

Senior Member

Standaard

Klinkt geweldig, als die Chinese gitaar nou ook nog heel goed speelt...
    fietsi veni vidi

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    Een blinde test zou wel eens leuk zijn op gitaarnet. Bv. iemand die met 5 les paultjes van alle prijsklassen een zelfde stukje inspeelt met dezelfde opnameapparatuur ed.

Zou wel gaaf zijn ja, hoewel ik denk dat er wel wat gegokt gaat worden

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten