Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 26 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 259
    Senior Member

Standaard

bij kitty hawk was vroeger de betrouwbaarheid nogal een probleem. Ik zou die ruis en knetter preamp graag kopen, maja geen euries...
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Senior Member

Standaard

Heb jaren de Access gehad, beste preamp die ik heb bespeeld. Heb hem verkozen boven de triaxis! Voor dat geld kan je niet fout gaan als je op zoek bent naar een kwalitatief hoogwaardige preamp met een hoge "ik heb wat anders dan de rest"-factor. Tis tevens een handige looper, echt een spin in je rack.

Tis dat ook ik een tekort aan euro's heb, anders wist ik het ook wel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Thanks!...PM gestuurd.
    Wil je die hebben dan??

ik heb clips beluisterd van de H&K Preamp, maar ik ben niet echt onder de indruk. Kan komen door de kwaliteit van de clips, maar sommige clips maken wél indruk.

Senior Member

Standaard

Ik heb er een aantal keer gehoord en was zeer onder de indruk van de Access! In combinatie met een goeie poweramp vond ik hem zeker zo goed klinken als de H&K Trilogy die ik destijds had. Alleen is hij veel veelzijdiger!
    Ik kan me voorstellen dat je de Access boven de TriAxis verkiest, in de zeldzame situatie dat je de Mesa scheur niets vind en geen tijd hebt om de TriAxis echt te tweaken.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Banned

Standaard

Ik heb meerdere access-en gehad, het is een geweldige amp maar op de een of andere manier mist hij karakter, het is geen mesa het is geen marshall het is het allemaal niet.
    Daarnaast vond ik dat hij niet over de top kon gaan en soms wil je dat wel.
    Het is een super veelzijdige amp met een paar leuke opties maar dat waar hij voor bedoelt is, amp zijn, daar miste ik altijd wat in.

Senior Member

Standaard

Wat bedoel je met over de top gaan? Heb er tot aan grindcore mee gespeeld en dat trok ie prima.

Hij heeft inderdaad geen onwijs eigen bek zoals een Engl, Marshall of Mesa. Maar hij is veelzijdig, en ook nog eens een absoluut fluitje van een cent om te gebruiken. Ik werd compleet meshuggah van de triaxis in elk geval . Veel mesa's zijn, eh, tricky, in het gebruik, maar op de heads en combo's vind ik het toch een stuk makkelijker met de gewone draaiknoppen.

Bij winst van de italiaanse lotto komen beide in een rekkie trouwens, want de triaxis blijft een puik stukkie techniek . Samen met een CAE en een Engl 580 en zo

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door signsofzodiac Bekijk bericht
    Wat bedoel je met over de top gaan? Heb er tot aan grindcore mee gespeeld en dat trok ie prima.

Hij heeft inderdaad geen onwijs eigen bek zoals een Engl, Marshall of Mesa. Maar hij is veelzijdig, en ook nog eens een absoluut fluitje van een cent om te gebruiken. Ik werd compleet meshuggah van de triaxis in elk geval . Veel mesa's zijn, eh, tricky, in het gebruik, maar op de heads en combo's vind ik het toch een stuk makkelijker met de gewone draaiknoppen.

Bij winst van de italiaanse lotto komen beide in een rekkie trouwens, want de triaxis blijft een puik stukkie techniek . Samen met een CAE en een Engl 580 en zo
    Hij bleef altijd netjes, te netjes.
    Een ferrari kopen en dan aan max snelheid houden, zoiets.
    Programmeren van dat ding is wel een hemels genoegen.

Standaard

Er wordt al aardig geboden maar deze grote broer van de sp-77 zie je niet zo vaak geloof ik: Soldano X88R
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard

De eerste bieder biedt 400...

Die zou bij mij meteen op mijn 'hij krijgt hem dus echt niet' lijstje komen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Klik eens op 'bekijk meer biedingen', dan zie je dat de eerste 350 bood... meer in de richting van een Sp-77
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten