Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 72 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 712

Discussie: Axe-Fx anno 2009

Senior Member

Standaard

Heb de Axe FX eens uitgebreid live mogen aanschouwen en testen...... Damn!! Impressive! Zou hem absoluut niet inruilen tegen mijn huidige set, maar voor de kleinere gigs (bruiloften, bedrijfsfeesten etc.) is dit echt wel een uitkomst. Heb 'm dus maar besteld . Volgens Sussi (van G66) moet ik nog 15 nachtjes slapen .

Senior Member

Standaard

De Oeltrah neem ik aan?

en 15 dagen wachten is niet verkeerd vind ik...Als ik het geld zou hebben liggen (of eigenlijk: als ik het geld eraan uit zou willen geven op dit moment) zou ik 'm ook bestellen. Zit nu zonder gitaarspul in een klein appartement, dus alleen al daarvoor zou het een uitkomst zijn.

Maar, ik hoef nog 2 dagen te wachten en dan komt mijn Behringer V-Amp 3 , maar dat is dan toch van een IETS (niet veel) anders kaliber

Senior Member

Standaard

Na wat research en gezien de gebruikerservaringen van Morris en Prinspatrick, heb ik inderdaad de Ultra besteld. Ik gebruik mijn huidige set ook exact op deze wijze.

vinni
    Guest

Standaard

Zo zo......proficiat.
    Tja....ik "hoor" alleen maar positieve verhalen over dat ding.
    Had je dan niet beter een ander controller kunnen aanschaffen?

Vinni

Senior Member

Standaard

Thanks, ja het is echt een perfect ding voor direct-in en daar zoek ik al zo lang een goede oplossing voor!
    Hoezo een andere controller? De Gaspedal voldoet tot nu toe fantastisch goed voor mijn huidige set. Paar schoonheidsfoutjes, maar ik ga er vanuit dat ik hem ook prima kan gebruiken voor de kleine set. Voorlopig zal ik de Axe FX nog flink moeten tweaken en dus continu mee naar huis nemen. Dan kan ik dus even zo goed ook het pedalboard elke keer meenemen. Als het later logistiek niet helemaal handig blijkt, dan kan ik nog altijd kijken naar een alternatief.

Senior Member

Standaard

chiel wat heb je thuis staan trouwens?

Studio monitors of een full-range monitor of??

vinni
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Thanks, ja het is echt een perfect ding voor direct-in en daar zoek ik al zo lang een goede oplossing voor!
    Hoezo een andere controller? De Gaspedal voldoet tot nu toe fantastisch goed voor mijn huidige set. Paar schoonheidsfoutjes, maar ik ga er vanuit dat ik hem ook prima kan gebruiken voor de kleine set. Voorlopig zal ik de Axe FX nog flink moeten tweaken en dus continu mee naar huis nemen. Dan kan ik dus even zo goed ook het pedalboard elke keer meenemen. Als het later logistiek niet helemaal handig blijkt, dan kan ik nog altijd kijken naar een alternatief.
    Ik zie dat bezitters van de Axe vaak overstappen op de Liquid Foot of in afwachting zijn van de nieuwe controller van Fractal Audio. Die schijnen (ben dus zelf geen expert) perfect te zijn afgestemd op de mogelijkheden van de Axe.

Vinni

Standaard

Congrats Chiel! Je zult er geen spijt van krijgen. Inmiddels gebruik ik de Axe ook voor de grote optredens, je raakt snel verwend door het lage podiumvolume, altijd een consistente sound en in ear mix, ik wil niets anders meer voor mijn coverband. Nu, voor een 3-piece rock band is het een ander verhaal, dan moet het ook blazen ;-)

Btw. een gaspedal voldoet prima voor de Axe. Het enige voordeel van de Fractal controller (als die er ooit komt) zou de tuner out zijn. Maar ja, even opzij kijken doet het truukje ook ;-)
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    chiel wat heb je thuis staan trouwens?

Studio monitors of een full-range monitor of??
    Ik heb hier een setje Genelec studio monitors. Ga hem live 'direct-in' gebruiken, dus zo kan ik denk ik het beste mijn sound maken. Al zal ik hem best wel een keertje aansluiten op m'n VHT eindtrap en de Bagends, just for fun.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni Bekijk bericht
    Ik zie dat bezitters van de Axe vaak overstappen op de Liquid Foot of in afwachting zijn van de nieuwe controller van Fractal Audio. Die schijnen (ben dus zelf geen expert) perfect te zijn afgestemd op de mogelijkheden van de Axe.

Vinni
    Ah, vandaar. We zullen zien, voorlopig gewoon nog ff op de Gaspedal.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten