Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 19 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 184
    Senior Member

Standaard

Ja maar als de voicing daarvan me niet aanstaat ga ik 'm natuurlijk niet kopen.

Standaard

De Vodoo preamp al gezien/overwogen? http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=111797
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Eerlijk gezegd niet. Wat voor voicing heeft die?

Standaard

Geen idee, zie hem ook net pas, ik zeg: google/HC/TGP/HRI etc.

Senior Member

Standaard

Zal waarschijnlijk iets weghebben van de Fish preamp.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Zal waarschijnlijk iets weghebben van de Fish preamp.
    Waar baseer je dat op?
    Ik zie je vaker verschillende versterkers vergelijken op basis van schema's, maar als ik een werkplaatshandboek van een auto opensla dan weet ik toch ook niet of hij lekker rijdt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Waar baseer je dat op?
    Ik zie je vaker verschillende versterkers vergelijken op basis van schema's, maar als ik een werkplaatshandboek van een auto opensla dan weet ik toch ook niet of hij lekker rijdt?
    prachtige vergelijk (en helemaal terecht).
    Ik heb me hier niet eens op een schema gebaseerd, maar op het feit dat de fish preamp zowat dé bogner preamp is.

Stel je nu voor: de baas van voodoo slaat zijn grote ampontwikkelaar telefoonboek open, op de tweede pagina bij de B staat de Reinhold.

Mr. Voodoo denkt van: 'Die Pruisen kan ik goed af, en die mannen kennen iets van goei ampkes'.
    Hij beld Reinhold op en zegt: 'Reinhold, menne man, ik heb hier een idee, een gitaar preamp met veel kleurtjes aan de buitenkant, maar wat moet ik daarin steken.
    Zegt Reinhold: 'Als ge mij een koude pint bier (1 liter hoogstwaarschijnlijk uit zo een dik glas met handvat) klaarzet, wil ik wel eens naar u toekomen en zullen we dat samen eens bekijken.
    In orde, Reinhold gaat naar daar, pak een blad vast en tekent. Nu lijkt het mij logisch dat hij een redelijk typisch Bogner-ding gaat tekenen. Ookal is het geen complete Fish, Reinhold gebruikt waarschijnlijk wat trucjes die Bogner maken wat Bogner is, dus de voicing zal er denk ik toch heel wat van weghebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    prachtige vergelijk (en helemaal terecht).
    Ik heb me hier niet eens op een schema gebaseerd, maar op het feit dat de fish preamp zowat dé bogner preamp is.

Stel je nu voor: de baas van voodoo slaat zijn grote ampontwikkelaar telefoonboek open, op de tweede pagina bij de B staat de Reinhold.

Mr. Voodoo denkt van: 'Die Pruisen kan ik goed af, en die mannen kennen iets van goei ampkes'.
    Hij beld Reinhold op en zegt: 'Reinhold, menne man, ik heb hier een idee, een gitaar preamp met veel kleurtjes aan de buitenkant, maar wat moet ik daarin steken.
    Zegt Reinhold: 'Als ge mij een koude pint bier (1 liter hoogstwaarschijnlijk uit zo een dik glas met handvat) klaarzet, wil ik wel eens naar u toekomen en zullen we dat samen eens bekijken.
    In orde, Reinhold gaat naar daar, pak een blad vast en tekent. Nu lijkt het mij logisch dat hij een redelijk typisch Bogner-ding gaat tekenen. Ookal is het geen complete Fish, Reinhold gebruikt waarschijnlijk wat trucjes die Bogner maken wat Bogner is, dus de voicing zal er denk ik toch heel wat van weghebben.
    Wat heb jij gedronken zeg?!
    Ben ik het wel mee eens. Als ik riffs schrijf, klinken ze altijd naar mij. Ook als ik ze voor iemand anders schrijf. Ze zijn wel anders, maar toch herkenbaar.
    En met Bogner heb ik niet zoveel. Ik ben eigenlijk een beetje verliefd op Mesa .

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Lol mooi verhaaltje!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk een beetje verliefd op Mesa .
    Gij valt voor baarden?

En ik vandaag nog maar een Geuzeke op, dus daaraan ligt het waarschijnlijk niet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten