ik heb die gaten gewoon laten zitten, tenminste ik heb deze gitaar zo gekocht.
Fuck the hole![]()
ik heb die gaten gewoon laten zitten, tenminste ik heb deze gitaar zo gekocht.
Fuck the hole![]()
De hele avond gezwoegd en eindelijk ITS ALIVE!!
actie is lekker en intonatie ging gemakkelijk, daar was ik een beetje benauwd voor vanwege het volledig inlijmen van de hals.
Ik ben erg tevreden over het resultaat!
Gitaar klinkt lekker, geen high output humbuckers maar wel vol zonder modderig te worden.
![]()
Prachtig ding ben benieuwd hoe "zo'n oudje" klinkt? Mischien een filmpje of sample of doe je daar niet aan?![]()
ziet er mooi uit.
Ik heb vandaag toevallig nog tom gaten lopen dichtsmeren.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
ben a technisch als het om filmpjes uploaden gaat.
heb zelf ook nogal een Neil Young achtig gitaarspel, weet niet of iedereen daar nu op zit te wachten
Maar een ding is zeker, ik geil op SG modellen, kan niet genoeg van die dingen krijgen, wil er nog meer meer meer!
Gewoon een band zoeken die nog slechter is.
Prachtige benaming zo ga ik mijn spel ook noemen.
Maarja als ik zeg dat ik met rugby al mijn vingers gebroken heb(true story) vergeven mensen mij ook een hoop.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
tja bandjes om op te richten zijn in mijn regio zijn er maar weinig te vinden, jammer, want heb ik best wel weer zin in.
Ik heb zoveel gitaren, wil ze wel weer eens zwaar aan het werk zetten![]()
Zo, na mijn toevoeging in de 'toon je SG' thread dan maar effe doorgaan hier in dit draadje!
De gitaar is nu in mijn bezit....... geen idee hoeveel mensen tussen mij en Geert heeft gezeten........ De Bigsby is er iig weer af; jammer!
De humbucker zijn tot mijn grote verbazing WEL humbuckers......... Ik heb dit soort humbucker-achtige-pickups veel gehad in andere (vnl Matsumoku) gitaren (pickups met 3 stelschroeven) en dat waren allemaal single coils in een HB behuizing...... deze dus niet. Ik heb de pickups open gehad en ja, het zijn allemaal HB's! Wel erg 'single coil' klinkende humbuckers..... erg lekker, open, luchtig....... precies wat ik zocht!
Wel iets 'aparts'...... wat ik eerder omschreef als een fase probleem is geen fase probleem. De middelste pickup is denk ik reverse wound. Hij klinkt met de brug + midden erg erg strat like..... moeilijk te omschrijven maar dat ene geluidje waarvan je weet dat een strat dat zo goed kan. Dat geluidje......... nog nooit eerder gezien. Heerlijk!
Leuk om het weer eens terug te lezen. En zo blijft het in de gitaarnet-familie... eerlijk gezegd vond ik hem zo wel mooi er uitzien
![]()
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Favorieten/bladwijzers