Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 26 van 50 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 493
    Senior Member

Standaard

Je kunt paypal aan een normale betaalrekening koppelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kars- Bekijk bericht
    Dat dacht ik eerst ook, maar als ik de hele betalings procedure doe met paypal, dan moet ik uiteindelijk toch me paypal aan een creditcard koppelen
    Hoeft niet persee, je kunt dacht ik ook een bankrekening koppelen aan een paypal account.. Vraag me echter niet naar details... Die week nie..

Edit.. Hendriks was me net voor.. Bietje harder doortiepen de volgende keer denk ik

Standaard

Ik heb in de brugpositie van mijn japanse LP sinds een paar maanden een GFS vintage 59. Daar ben ik erg tevreden over. Het is een heel lekker element voor flink overstuurd en ook met een randje vind ik hem erg mooi klinken. Clean is wat minder.
    Ondanks de naam klinkt hij naar mijn mening alleen niet erg vintage. Ik weet niet hoe die originele PAF-elementen zijn, maar deze heeft wel heel veel output. Het was dus wat anders dan dat ik verwachtte, maar ik ben er toch tevreden over.

Met de webshop heb ik geen ervaring, ik heb hem via marktplaats gekocht.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Of mischien irongear pickups. http://www.irongear.co.uk/ Schijnt ook leuk te zijn en niet duur. Alleen volgens sommige fora komen ze echter uit de zelfde fabriek ergens in Azie..
    ja, ze zien er precies eender uit. Het verschil zit in de typenaam en de merksticker. En ze gebruiken dezelfde verkooptermen.

Member

Standaard

Ik heb net een bankrekening toegevoegd aan me paypal account, maar die ik kan pas over 5 dagen activeren/bevestigen...

Senior Member

Standaard

Klopt paypal maakt eerst wat geld over , soort van controle , werkt verder perfect.

Junior Member

Standaard GFS in Nederland

Beste gitaarliefhebbers,

dimarco muziek in Hapert levert GFS.
    Mocht je geen creditcard hebben of aan willen schaffen:
    www.dimarcomuziek.nl
    Eigenaar is een erg relaxte gast, hij heeft ook 'n par gitaren staan met verschillende GFSjes erin, kun je ze vergelijken...
    'if this were ever stolen, I'd track down the thief, ball his chick, and fry his ass by making him play my old Hofner through an un-grounded Marshall Plexi while standing barefoot in a puddle of Piss.'

Standaard

Wat een prijzen ! Hij vraagt €90 voor een set GFS 'lil killers, terwijl je die voor €55 inclusief verzendkosten bij GuitarFetish koopt. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij ook nog wel een dealtje gemaakt met GuitarFetish om bij grote hoeveelheden korting te krijgen, en de verzendkosten zijn procentueel gezien een stuk minder aangezien hij in één keer een heleboel binnekrijgt. Hij verkoopt ze dus haast voor het dubbele van het bedrag. Leuk dat je ze daar ook kan uitproberen, maar dit is wel weer erg overdreven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Daar baal ik van. Ik wilde in deze virtuele wereld zoooooo graag een grote neger zijn. Maar ja, als dat niet mag.

Senior Member

Standaard

Beetje kansloos ja, 90-100 euro vragen voor een set pickups die je voor 60 euro bij GFS zelf kan kopen...

Lekker vertaald ook:
    De crunchy rails hebben ook een ook een dik laag en crispy hoog maar zijn zeer VET van klank en laten je amp breath and growl ! Vergeet de vintage style these slam HARD ! HET hogere output alternatief voor de actieve EMGs. Beiden splitabele for coil tapping.
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EGH Bekijk bericht
    Wat een prijzen ! Hij vraagt €90 voor een set GFS 'lil killers, terwijl je die voor €55 inclusief verzendkosten bij GuitarFetish koopt. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij ook nog wel een dealtje gemaakt met GuitarFetish om bij grote hoeveelheden korting te krijgen, en de verzendkosten zijn procentueel gezien een stuk minder aangezien hij in één keer een heleboel binnekrijgt. Hij verkoopt ze dus haast voor het dubbele van het bedrag. Leuk dat je ze daar ook kan uitproberen, maar dit is wel weer erg overdreven.
    Je betaald er maar € 55,-- voor omdat GFS met de douaneverklaring sjoemelt.
    Als hij de juiste prijs opgeeft ben je € 73,-- kwijt bij legaal invoer.
    Ik zie dat hij ook leverancier van het Thomann huismerk is.
    Maar ook hiermee iets duurder.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten