Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 278 van 1797 EersteEerste ... 1782282682762772782792802883283787781278 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.771 t/m 2.780 van 17961

Standaard

Hmmm, ik heb eens opzettelijk een kopie Gibson gekocht, een Supreme. Natuurlijk zie je aan de TR-cover (3 schroefjes) en de kleurstelling dat hij niet echt is, maar hij speelt beter dan een originele Gibson, simpelweg door de betere mechanieken, betere elementen, betere brug en zijn enorm fijne toets. Als dit ook een goede bouw is, dan speelt hij vermoedelijk bijna net zo goed, net zo goed of zelfs beter dan een echte Gibson en dan is het geen probleem om ervoor te betalen.

Maar 1800 euro is er nu al geboden en dat is teveel. Mijn kopie koste 600 euro, meer dan 700 moet je er ook echt niet voor betalen.

Die groene Gibson is trouwens mooi :O I like it :O
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ewoud Kuijt Bekijk bericht
    Ik had 'm ook al gezien. Heb de adverteerder gemaild maar die zei dat ie 'm zelf uit de States heeft geïmporteerd. Ik heb nu ook een berichtje naar marktplaats gestuurd. Ben benieuwd.
    berichtje naar marktplaats is nutteloos. ik heb dit al meerdere malen gedaan (vaak voor een neppe zakk wylde gibson) en dan krijg ik een iritant mailtje terug van marktplaats dat ze er niets aan doen omdat ze zich er niet verantwoordelijk voor voelen.

@resonare: beter dan een echte gibson???? yeh right
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    @resonare: beter dan een echte gibson???? yeh right
    Wist je dat niet dan? Echt veel beter dan een echte!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Wist je dat niet dan? Echt veel beter dan een echte!

in dat geval verkoop ik direct ook mijn les paul custom en ga meteen een musoland kopen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    in dat geval verkoop ik direct ook mijn les paul custom en ga meteen een musoland kopen!
    Ik heb al mijn echten laten nabouwen, koste iets meer maar dan sta je niet zo voor lul met die uitlijn staande pots. Deden ze even moeilijk om want die "foutjes" zijn hun trademark.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik heb al mijn echten laten nabouwen, koste iets meer maar dan sta je niet zo voor lul met die uitlijn staande pots. Deden ze even moeilijk om want die "foutjes" zijn hun trademark.
    Wacht even hoor, ik begrijp iets niet. Zijn die Gibson's dan de originelen. Ik dacht altijd dat dat de kopieën waren van Kasuga, Richwood, Musoland, Gibsun etc. Heb ik dan toch een echte?
    Oh joepie!!! Ik vond 'm een ook al zo lekker spelen en goed klinken voor een kopie. En zo duur ook.

Gr. C.

BTW. Er zijn overigens wel verrassend lekkere kopieën op de markt (geweest).
    Ik had een Kasuga LP deLuxe, die wel erg lekker speelde en klonk. Dus wat dat betreft...

En van advertenties als deze wordt ik zo moe......
    http://link.marktplaats.nl/256524947
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 9 augustus 2009 om 12:53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    En van advertenties als deze wordt ik zo moe......
    http://link.marktplaats.nl/256524947
    Haha Johan de Gitaarbouwer... Ook mooi is de volgende quote uit zijn advertentie:

"Kan worden bezorgd en VANDAAG BESTELD = MORGEN IN HUIS (of overmorgen)."

lol

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Hmmm, ik heb eens opzettelijk een kopie Gibson gekocht, een Supreme. Natuurlijk zie je aan de TR-cover (3 schroefjes) en de kleurstelling dat hij niet echt is, maar hij speelt beter dan een originele Gibson, simpelweg door de betere mechanieken, betere elementen, betere brug en zijn enorm fijne toets. Als dit ook een goede bouw is, dan speelt hij vermoedelijk bijna net zo goed, net zo goed of zelfs beter dan een echte Gibson en dan is het geen probleem om ervoor te betalen.
    Toevallig zelf een handeltje in die enorm kut afgewerkte rip-offs? Wat je daar zegt is natuurlijk dikke onzin, ik spreek uit ervaring en uit alle verhalen die er over online staan. Tevens is 600-700 euro natuurlijk veel te duur. Die dingen kosten nog geen 175 euro.
    Laatst gewijzigd door frankpaul1; 9 augustus 2009 om 14:18

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Hmmm, ik heb eens opzettelijk een kopie Gibson gekocht, een Supreme
    Dus jij bent degene die de handel en fabricage in stand houdt???

Iedereen die expres een nep Gibson koopt mag van mij wel een dikke boete(/lijfstraf) krijgen. (tenzij je het logo er af sloopt)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Dus jij bent degene die de handel en fabricage in stand houdt???

Iedereen die expres een nep Gibson koopt mag van mij wel een dikke boete(/lijfstraf) krijgen. (tenzij je het logo er af sloopt)
    Of expres onder de naam Gibson verkoopt...
    De meeste van ons hier halen de rotte appels er wel uit maar de beginners onder ons of die nog niet de kenmerken goed weten en zodoende weten waar ze op moeten letten willen nog wel eens in deze valkuilen lopen.
    Het is gewoon misleidend wat ze doen
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten