Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 44 van 67 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 431 t/m 440 van 661

Discussie: Post je PRS!

Senior Member

Standaard

Wat doen jullie toch allemaal met die domme PRS dingetjes, je moet Jackson hebben!

Oh, en wie van plan is om over deze opmerking te gaan zeiken; het is een grapje.

Even serieus: Ik vind die finish op al die prs-modellen zo mooi! En dan heb ik het over de trans-finishes, ik heb weinig prs gezien met een solide kleur..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy Bekijk bericht

Wow da's een bekend gezicht!
    Jij hebt ooit een keer in een obscuur tentje in IJsselstein, UT een Line 6 modulatie modeler aan de gitarist van mijn bandje verkocht!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Hee das grappig.....klopt ja......voor mijn nieuwe pedalenbak kijk je http://http://www.gitaarnet.nl/forum...42511&page=819. En bevalt de MM4?
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

Senior Member

Standaard

Ah een beetje ingekrompen zie ik!
    Ziet er mooi uit!
    De Line 6 bevalt geloof ik wel ja. Hij gebruikt hem vrij vaak. Zitten erg annemelijke models in van toffe pedaaltjes. Goeie koop
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...

Senior Member

Standaard

Niet echt ingekrompen: Line6 MM4 eruit, Boss Tr2 en Fulltone OCD erin. Vervolgens alles wat economischer ingericht...van 1.20 naar 76 cm breed......scheelt een hoop tapdansen..

Senior Member

Standaard

Op speciaal verzoek:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

Senior Member

Standaard

Niet echt ingekrompen: Line6 MM4 eruit, Boss Tr2 en Fulltone OCD erin. Vervolgens alles wat economischer ingericht...van 1.20 naar 76 cm breed......scheelt een hoop tapdansen..
    Oh.. Nou dan meer qua formaat inderdaad, want dat vorige ding was echt huge!

Senior Member

Standaard

Lol.....yeah i know....veel te groot....loodzwaar en onhandelbaar. Nu kan ik drie pedalen ook wat meer wisselen voor gelijksoortige Boss-sized pedal (de TR2, OCD en Phaser), biedt wat meer flexibiliteit.

Eerst volgende aankoop: een Gibson SG....en in de tussentijd misschien nog wat mooie pedalen...

Standaard

Lol.....yeah i know....veel te groot....loodzwaar en onhandelbaar. Nu kan ik drie pedalen ook wat meer wisselen voor gelijksoortige Boss-sized pedal (de TR2, OCD en Phaser), biedt wat meer flexibiliteit.

Eerst volgende aankoop: een Gibson SG....en in de tussentijd misschien nog wat mooie pedalen...
    Waarom een SG als ik vragen mag, mis je iets bij je prs?
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Nee ik mis niks heel simpel gevalletje GAS. Ben zeer tevreden met mijn 2 PRS-en, maar een extra gitaar is nooit weg. Ik heb in het verleden verschillende gitaren gehad: Strats, Les Paul, Tele. Nu is mijn oog gevallen op een SG.....over een maand of 3 ga ik er een aanschaffen. De PRS-en zullen wel de voorkeurs gitaren blijven, de SG is gewoon leuk voor erbij...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten