Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 140 van 904 EersteEerste ... 4090130138139140141142150190240640 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.391 t/m 1.400 van 9036

Standaard

Een Randall RH100 head met een line 6 cab voor 300 euro. is dit een moore prijs? ben op zoek naar een leuke half stack en kwam deze tegen maar ben nog ana het w88 op meer info van de verkoper.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    Een Randall RH100 head met een line 6 cab voor 300 euro. is dit een moore prijs? ben op zoek naar een leuke half stack en kwam deze tegen maar ben nog ana het w88 op meer info van de verkoper.
    De werking van het topic is éigenlijk andersom: Je vindt wat leuks, en dat post je hier om anderen te informeren, niet om advies in te winnen voor je eigen leuke dingen

Standaard

oops srry

Standaard

En je zit natuurlijk in het 'gitaren' subforum.
    Maar als je even gaat zoeken in het 'versterkers' subforum, kan je wel wat info vinden. Maar ik denk dat je aan die zet wel een goeie deal hebt hoor. Het moet je smaak zijn, maar het is zeker geen gek bedrag.

Moderator

Music

semi-off topic, ik lees net een advertentie met twee ontzettend grappige zinnen. Zal uit beleefdheid de link niet posten.
    Eerste:
    niks humbuckers, maar P90 elementen, ik vindt deze het best bewaarde geheim in gitaarland.
    Maar eigenlijk is de tweede nog grappiger:
    het neckelement is erg agressief en snijdend, de hals is warm zelf jazzy te nomen, daarom is dit instrument erg veelzijdig
    Ontbreekt nog: "kenners weten genoeg"
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Whahaha die tweede quote is echt sig. waardig!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    Da's een top-prijs! Mits in goede staat zou ik het per direct doen, alleen die cab is al bijna zoveel waard!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    semi-off topic, ik lees net een advertentie met twee ontzettend grappige zinnen. Zal uit beleefdheid de link niet posten.
    Eerste:

Maar eigenlijk is de tweede nog grappiger:

Ontbreekt nog: "kenners weten genoeg"
    Kenners weten genoeg en de beller is sneller! Op onzinbiedingen reageer ik niet!
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

Senior Member

Standaard

voor de amsterdammers: liep gisteren langs de used products (oftewel de lommerd) en daar hing een Ibanez talman, hollowbody met goldtop voor iets van plm 275. Erg mooi maar totaal niet mijn ding.

verder hebben ze veel lelijke ouwe zooi voor teveel geld naar mijn mening, maar deze word vast wel iemand blij van!

Senior Member

Standaard

Ik probeer daar elke week langs te lopen om te zorgen dat ik geen kansen misloop.
    Deze niet gezien (ik denk ook niet dat ik hem gekocht zou hebben), maar wat hebben ze daar vaak onbekende merken hè?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten