Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 95
    Senior Member

Standaard

Het aantal gitaren dat tot nu toe gepost is valt me toch eigenlijk vies tegen. Niemand?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothra Bekijk bericht
    zal best, maar nog kan ikn iet goed zien dat die van hem witte heeft
    Trouwens, ik kom erop terug dat er alleen met gele bevels de limited editions gemaakt worden. Ik weet mij namelijk nog te herinneren een RR24 LTD met witte bevels (half jaar geleden op marktplaats nog), dus jouw twijfel is wel degelijk gegrond. Misschien heb je niet zo'n groot beeldscherm of een slechte contrastwaarde, want ik heb er geen moeite mee om te zien dat dit geel is..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Trouwens, ik kom erop terug dat er alleen met gele bevels de limited editions gemaakt worden. Ik weet mij namelijk nog te herinneren een RR24 LTD met witte bevels (half jaar geleden op marktplaats nog), dus jouw twijfel is wel degelijk gegrond. Misschien heb je niet zo'n groot beeldscherm of een slechte contrastwaarde, want ik heb er geen moeite mee om te zien dat dit geel is..
    waar maak je sowieso een probleem van, t gaat er toch niet om dat jij het wel goed kan zien, ik niet en ik vraag om nog een foto, ik denk niet dat jij daar mee zit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

Standaard

Laat me gelijk Quicksilvers bewering dat er een LTD versie met witte bevels is ontkrachten. Ik heb het al eerder gezegd, doe a.u.b. wat meer research voordat je met dit soort beweringen gaat rondstrooien.

Een extra foto kun je wel krijgen, maar morgen pas
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity Bekijk bericht
    Laat me gelijk Quicksilvers bewering dat er een LTD versie met witte bevels is ontkrachten. Ik heb het al eerder gezegd, doe a.u.b. wat meer research voordat je met dit soort beweringen gaat rondstrooien.

Een extra foto kun je wel krijgen, maar morgen pas
    Dan was het een fake, maar er stond wel degelijk een rr met witte bevels op mp, een hij had had een ebben toets, dus geen rr24m.
    Misschien was het een cs en geen productiemodel. Als dat het geval is was het een achterlijke kerel want hij stond er toen voor 950 met case.

Zal een cs geweest zijn, of een fake maar ik weet het 100% zeker.

Standaard

Die achterlijke kerel voor 950 euro met koffer is waar ik hem heb opgehaald. Ik kan je verzekeren dat de gitaar die ik nu in mijn handen houd toch echt is voorzien van gele bevels, en zeker geen fake.
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

Senior Member

Standaard

1-0 voor Dark_Tranquillity (vette band trouwens ook)
    epi G400 met SD jazz/JB zebra
    gepimpte Squier affinity Strat
    S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
    Marshall S80

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht

Ongetwijfeld goed bedoeld, maar ten eerste is dat een RR24M en ten tweede geen limited edition..

Ik heb het over witte bevels met ebben toets.
    Hmm, dan zal ik me toch vergist hebben. Als ik die fotos weervind zal ik ze hier posten. Of de foto was op zwart-wit waarden, maar mijn ogen liegen niet!
    Maarjah, dat komt van de man die meerdere keren door aliens is ontvoerd.. Ik weet het ook allemaal niet meer zo goed..

Of.. Pannekoek, is dat de jouwe?
    Laatst gewijzigd door Quicksilver; 8 augustus 2009 om 02:27

Standaard

'Blizzard of Ozz' staat mij diep in het geheugen gegrift. Randy Rhoads leek een gitaargod zonder weerga. In dit filmpje zie ik dat hij ook maar gewoon een mens was. Achteraf krijg ik meer het gevoel dat Ozzy (of Sharon) vooral investeerde in een goede ritmesectie.

Klein ventje trouwens, zo te zien. Hij kan nauwelijks boven Angus uitgestoken hebben.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten