Hier nog iemand die al jaren met losse pedaaltje sleurde en het podium opging.
Vanmiddag toch maar eens een mooi kistje gehaald, wat klitteband en dit is het resultaat tot nu toe. Misschien maak ik er nog een verhoging in om alles wat mooier af te kunnen werken en mijn pedalen wat bereikbaarder te maken, maar dat moeten we nog zien.
Denk dat ik geen verdere uitleg hoef te geven over de pedalen, toch?
He dat zie je niet vaak! een carl martin pedaaltje!
Heb hier nu een Heavy Drive liggen! Goed ding!
----
// City Of Life //
Heel degelijk inderdaad! Ik heb alleen af en toe moeite om een lekkere sound te vinden. Die Blackstar blaast hem vol open en die CM is echt niet meer dan een overdrive, dus ik moet eigenlijk nog iets hebben voor ertussenin.
Je zou de Heavy drive eens moeten proberen dan!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9oC2e...eature=channel
Niet echt de aller beste demo! maar kun je hem eens horen.
----
// City Of Life //
Die bevalt goed. Hoewel het niet iets is dat ik vaak gebruik, is het een gaaf dingetje. Zoek je cleane octave geluiden, dan moet je verder zoeken. Hij is erg ranzig en glitchy. Goed dus voor de over the top geluiden en bleepjes een bloopjes uit oude computer spellen.
Dankzij Joene20 eindelijk 'n foto!
Opstelling is tijdelijk maar dankzij dit topic toch eens aan 'n "board" gegaan.
ingang
turbotuner
bbe wah
EH small stone phaser
bad monkey overdrive (meestal hogere gain)]
bad monkey overdrive (meestal lagere gain)
Ibanez DE7 delay (voor langere delays)
Ibanez ADL delay (voor slapback echo)
uitgang (laatste heeft eigenlijk2 mogelijkheden afhankelijk v/d uitgang v/d 2e bad monkey , kabeltje linker bad monkey is aan de bovenkant bereikbaar, amp-out voor 'n normale gitaar amp, mixer-out voor naar 'n PA)
amp is 'n custom SuperReverb voor/van een klant
Stratje is mijn favo "frankenstein plank", LP is mijn geliefde R7 GoldTop
Ziet er goed uit chris!
En no problem, als je meer foto's online moet hebben je weet me te vinden!
----
// City Of Life //
Haha, een Bad Monkey fan zie ik? Het zijn ook echt fantastische pedaaltjes! Ik heb de mijne altijd bij me, voor het geval er ergens iets misgaat. De Small Stone is ook een persoonlijke favoriet van mij. Hoe bevalt die BBE wah? Die zie je niet zo veel. Maar je hebt een heel leuke plank, Chris, echt waar!
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Dankje! De reden waarom ik klitteband niet ideaal vind is omdat mijn ervaring is dat het toch altijd loslaat onder de pedaaltjes op een gegeven moment. Ook moet je dan de pootjes onder bepaalde pedalen vandaan halen aangezien die op vier rubberen pootjes staan. Over het scharnier; als ik dat aan de binnenkant plaats, dan kan het volgens mij niet meer open omdat de plaat toch vrij dik is.
Favorieten/bladwijzers