He Orpheo heb jij ook een site van/over je zelfbouw planken..??
He Orpheo heb jij ook een site van/over je zelfbouw planken..??
Gitaren zijn geen hobby maar een way of life
het 'record' dat ik had van les pauls IN HUIS was 12, zie deze foto:
maar zoals te zien is, is ongeveer 1/3 ervan verkocht![]()
nee, leuk dat je dat vraagt. heb overwogen om dat inderdaad maar eens te doenIk krijg van mijn omgeving vaak de vraag of ik voor ze een warmoth LP wil bouwen (of strat, tele, V, SG oid), en wellicht moet ik daar maar eens mee beginnen. lakwerk laat ik warmoth dan doen, maar de rest doe ik dan zelf wel (eerst nog effe alles perfectioneren met bouwsels voor mijzelf).
maar ik heb echt geen ideeee hoe ik een site moet beginnen. ik hoor wel zoiets als 'domeinnaam kopen' maar ik vind dat internet(sites) gratis moeten zijn :P
Mooie collectie en nu zie ik ook de symmetrie er in 2 quilted maple, 2 flamed maple, 2 'gewone' en 2 dekkend gelakte gibsons.
Ik ben benieuwd wat het gaat geven als die prachtige crimsons er nog bij komen![]()
Elektrisch: Richwood strat => 6m cordial kabel => hughes & kettner edition tube
Akoestisch: LAG T111D
Ach het kan wel gratis maar dan krijg je niet een geweldige domeinnaam. Hoewel met een beetje creatievitieit kun je wel iets vinden, in elk geval om mee te beginnen. Zo iets als www.orpheo.builds.it of zo haha. Gaat me overigens niet alleen om je Warmoth planken maar vooral ook om die je van scratch af aan hebt gebouwd.
.
@pannekoek: ik doe geen alpine white, maar transparant wit op spalt beech(met starship inleg). ik hoef geen gibson meer
@rock n roll: tis idd symmetrisch hein diverse opzichten. 2x exotisch met speciale pickups, 2x met hipshot (1x quilt 1x flame) 2x vast (1x quilt 1x flame) en idd, 2x flame dus 2x quilt (en nu nog die blauwe en groene). de symmetrie vliegt wel n beetje uit de bocht zo als #9 komt (maar das wilde esdoorn, met een wilde tekening erin, dus zo eruit vliegt ie niet denk ik
)
@Timber: ik bouw niks van scratch, dat laat ik doenen de updates staan allemaal in mijn topic erover :P de warmoths zijn de enigen waar ik (veel) werk in steek
![]()
Oeps ja.. das waar ook..!! mar ff met het schaamrood in't hoekje..![]()
Favorieten/bladwijzers