hey nice sideburns, bedankt voor de link.
die doet het met prefab, wist niet eens dat dat bestond.
hey nice sideburns, bedankt voor de link.
die doet het met prefab, wist niet eens dat dat bestond.
En het ziet er ook nog eens fantastisch uit. Jammer dat-ie de zijkanten niet wil doen.
Graag gedaan trouwens.
Dude dat ding kickt ass!
Altijd weer een gaaf ontwerp, wel eens aan een V of Explorer achtig iets gedacht? Misschien een Firebird ofzo?
thx Daan,
je noemt allemaal modellen op die op zich al super zijn, dus daar ga ik niet mee rotzooien
ik ben het aan mezelf verplicht geen (half) copieën te maken.
Wel ga ik ooit niet aan de verleiding kunnen weerstaan om een Harmony H44 na te bouwen alsook de oergitaar van Bigsby
![]()
Er liggen nog wat Guttlin gitaren in de olie, een aantal Thin Kings, een full mahogany, een Supreme Tux ...
ik heb een stuk wengé op de kop kunnen tikken. Probleem is dat ik niet zo voor dat soort hout ben, maar het schijnt wel goed te werken als fretboard. Heb maar een aantal fretboardjes gemaakt ervan. weet echter nog niet of ik het ga gebruiken. officieel past het niet op een Guttlin, maar mss werkt het toch. Ik wil nl gebruik maken van wat ik kan vastkrijgen, want dat is hier in de regio zeer pover.
ziet er wel lekker druk uit in de production plant
![]()
Kijk de productie loopt.
Mooi plaatje man.
Keep it up![]()
He Barno, ik snap je houding tegen over wenge. . Ik vind het vieze zooi en het is erg grof van structuur. Ik denk niet dat ik er ooit nog weer mee ga bouwen.
Verder is het een leuk sfeer plaatje, je bent met veel projecten bezig.
flyer gemaakt, bijna alle Guttlin's sofar staan derop. lotta kleurtjes
ik blijk niet zo te zijn voor blauw op gitaren ...
nu maak ik voor mezelf een koffie met melk bruine
![]()
Favorieten/bladwijzers