Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 323 van 622 EersteEerste ... 223273313321322323324325333373423 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.221 t/m 3.230 van 6220
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    op het gebied van de bouw en de interne techniek van een les paul, kan ik maar van weinigen leren.

maar nee, ik bepaal inderdaad niet of de kennis die ik heb van waarde is en toch zal ik doorgaan met het spuien van info, omdat ik het leuk vind info 'uit te delen'.
    Daar ben ik alleen maar blij om want vind het veelal plezierig om te lezen en vooral informatief. Toch vertel ook jij wel eens zaken die wel degelijk als discussie onderwerp kunnen dienen. Gaat mij er vooral om dat je soms nogal belerend overkomt en dat ik me kan voorstellen dat sommigen zich daar aan ergeren. Op die manier komt jou info dus niet over en dat is volgens mij in niemands belang, niet voor jou noch voor degene die jij denkt er mee te helpen. Bezoek eens het recording forum en kijk daar eens hoe bijvoorbeeld HanS van de Beaufort Recording Studio daar mensen probeert te helpen.. en ja daar moet je soms even wat geduld mee hebben en soms zaken tich keer vertellen en/of uitleggen.. soms even tot 10 tellen dus..
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Standaard

mijn gibson lespaul classic 1960
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

@paulio & cob,

Nice!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    mijn gibson lespaul classic 1960
    die is nog eens vet!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    die is nog eens vet!
    hehe thx

Senior Member

Standaard

Hey Alexi, moddervette gitaar! Heb bijna dezelfde finish op mn LP zitten Big Fan!

Ik heb alleen de Standard omdat ik per se een 50's neck moest :s

Mooi ding man!

Hier mijne dan stiekem nog es...mooi excuus (is op de foto meer oranje dan in 't echies. Heb ongeveer dezelfde kleur als c0b maar dan wat meer van die strepen er doorheen, hoe noem je ze?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highway49 Bekijk bericht
    Hey Alexi, moddervette gitaar! Heb bijna dezelfde finish op mn LP zitten Big Fan!

Ik heb alleen de Standard omdat ik per se een 50's neck moest :s

Mooi ding man!

Hier mijne dan stiekem nog es...mooi excuus (is op de foto meer oranje dan in 't echies. Heb ongeveer dezelfde kleur als c0b maar dan wat meer van die strepen er doorheen, hoe noem je ze?

mooi man! ik heb mijn gibson nu wel tekoop staan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    mooi man! ik heb mijn gibson nu wel tekoop staan
    hoeso dat?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    hoeso dat?
    gewoon,maar hij moet niet weg hoor maar ik heb hem gewoon is tekoop gezet

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten