Ik heb er 2,
Klassiek:
Yamaha CG 171SElektriek:
Musicman sub1Maar zou de verzameling graag uitbreiden![]()
Ik heb er 2,
Klassiek:
Yamaha CG 171SElektriek:
Musicman sub1Maar zou de verzameling graag uitbreiden![]()
147...................
Ik heb 4 gitaren. Een hele fijne Gibson les paul studio lite uit 94. een fame stratocaster met semour duncun elementen, een Jack en Danny 7 string met een 707 EMG in de brug en een travel gitaar van een onbekend merk.
Gehad of nu?
Kan je dat even natellen en een inventarisatielijst maken?Allemaal op een rijtje, eerst zien dan geloven
Groot huis? Of bedek je je hele muur ermee?
Serieus, wat is de lol om zoooooveel gitaren te bezitten? Niet een kattenvrouwtje, maar een gitaarmannetje. Of vloek ik in de kerk?
S.
Nu in bezit:
- Fender Telecaster MIM
- QTX stratocaster sunburst
- Cort earth 70
- Stagg klassieke
- merkloze gitaar
OP KOMST:
- Epiphone sg standard ebony
- Epiphone sst chet atkins (eveneens ebony)
- Gibson les paul standard cherry sunb.
Ik heb er momenteel 4.
Een Martinez klassieke gitaar voor om en in het kampvuur.
Na twee weken was ik die beu en heb ik tijdelijk op een leen-gitaar van Saf gespeeld. Die gitaar staat nu bij mijn zus niks te doen.
Toen heb ik een Takamine EG530SSC gekocht en die is nog steeds mijn duurste aanschaf wat gitaren betreft. Wordt nog gebruikt met optredens van ons bandje.
Omdat ik in een coverbandje ging vond ik het toch wel nodig om elektrisch te kunnen spelen, dus heb ik na wat wikken en wegen een Yamaha RGX A2 gekocht en dat is nog steeds mijn main gitaar.
Als laatste zag ik in Noctiis' collectie een richwood stratje staan en ik wou nog een knutselgitaartje hebben, dus heb ik die nog gekocht.
Ahja verder heb ik nog 2 miniatuur gitaartjes. 1 wannabee Rickenbacker en 1 echte Admira.
Ik heb er 10
waarvan mijn gibson les paul wine red de voornaamste is
Elektrisch:
-Egmond Typhoon
-Egmond Elektra
-Egmond Princess
-Stagg Fat Strat
-Fender Telecaster
-Egmond Kansas basgitaar
Akoestisch:
-Morris W-604
-Famos