Niemand met Diezels? Wel belangrijk merk bij deze test...
MS
Niemand met Diezels? Wel belangrijk merk bij deze test...
MS
Guitar King zorgt waarschijnlijk voor een paar Diezels.
Guitarking heeft normaal gesproken wel een paar Diezels staan. Kijk maar op de website. Valt helaas weinig van te zeggen wat er over 2 maanden allemaal staat (blijft toch een winkel he).
Ik ga er ook vanuit dat Guitar King voor een Herbert en een VH4 kan zorgen.
Ik hoopte ook wel op een ENGL SE, maar die stond een tijdje terug niet op hun site, en Orpheo (als ik me niet vergis had hij een ENGL SE) heeft afgehaakt.
De eigenaar van de amp stelt deze in. Worden inderdaad genoteerd (of foto'tje?) als wetenswaardigheid.
Mic setup is nog niet bekend...wordt besproken als de locatie duidelijk is. De uiteindelijke mic/cabinet setup blijft inderdaad voor alle amps hetzelfde staan.
Valt niks van te zeggen wat ze op 6 september hebben staan natuurlijk. Tenminste; ik denk niet dat de winkel dicht gaat tot die tijd.
Nu hebben ze iig een Diezel Einstein en VH4(S). Maar ook het complete assortiment van Soldano(!), een paar brunetti's, bogners, koch's, hook, engl's en nog een stapel ander leuk speelgoed. Reken maar op een stuk of 10 extra high-gainers in het lijstje.
Daar heb je gelijk in...wie weet zijn die Diezels wel verkocht tegen die tijd...
De lijst wordt inderdaad flink groot met de bijdrage van Guitarking (welke overigens ook een beetje afhankelijk is van de locatie denk ik).
Qua lijst kunnen we zeker gemakkelijk concurreren met de lijst aan geteste amps in de Amerikaanse versie (ik denk zelfs dat onze lijst groter wordt):-)
Ik hoop ook dat er een Diezel Herbert bij komt, ik heb de VH4 in Keulen eens getest, en dat vond ik 2*niks eigenlijk. Op de clips van onze Amerikaanse vrienden klinkt de Herbert ongeveer hetzelfde, maar volgens sommigen is de Herbert vetter dan de VH4.
De SE daarentegen vond ik retevet. Alleen spijtig dat er geen potmeter inzit met resonance functie, maar in de plaats die deep-boost of hoe heet het. De mega low punch vind ik sowieso niet erg bruikbaar, maar die deep-boost wel, alleen zou het leuker zijn als je hem wat minder kon instellen. Zou graag een resonance installeren op mijn Fireball, maar dat maakt hem minder waard in geld vrees ik.
Bumpje: maak jullie over het assortiment van Guitarking geen zorgen: daar wordt aan gewerkt.
Over de bezoekers: Guitarking heeft redelijk wat ruimte voor bezoekers, dus tenzij jullie met 50 man komen, zijn jullie welkom (en mits jullie je gedragen uiteraard;-)
Favorieten/bladwijzers