Ja maar een effectunit heb ik al. Is de Intellifex overigens wel transparant genoeg? Misschien moet ik wel helemaal niet terug want parallel klinkt echt heerlijk.
Ja maar een effectunit heb ik al. Is de Intellifex overigens wel transparant genoeg? Misschien moet ik wel helemaal niet terug want parallel klinkt echt heerlijk.
Heeft mijns inziens de beste interne mixer van alle FX-units.
met 2 Multi's kun je d'r 1 pre-gain (serieel) en 1 post-gain (parallel) hangen.
Daarnaast staan die *fexen van rocktron bekend om hun transparantie: als je de Hush niet gebruikt, blijft je droge signaal onaangetast.
....toch?
Ligt wel even an welke multi effecte unit. Een G-force kan je tussen gitaar en preamp hangen maar een Gmajor bijvoorbeeld niet. Heeft met de ingangsimpedantie temaken dacht ik. helemaal zeker waarom weet ik neit maar niet elke fx unit kan voor je preamp.
De Intellifex kan je zeker als volume controller gebruiken in je rack. werkt ie super voor. Zolang je m prehush instelt is er geen vuiltje aan de lucht en behoudt je je tone.
Screw you guys, I'm going home!!!!
Gisteren heb ik mijn mixer op HRI gezet en vanmorgen (half uur geleden) kreeg ik een privébericht van een geïnteresseerde uit Roemenië. Nu even bezig met het sturen van informatie en plaatjes. Wie weet...
Hey LM! Ik zag em al staan op HRI ja.
Nou hopelijk wil ie 'm hebben, dan kun je aan de GM2
...en misschien vanavond voor mij ook nieuwe foto's hier..ooh spannend....![]()
Eigenijk wel een aardig plan ja, met die Intellifex. Gewoon in serie achteraan hangen en via een expressiepedaal en Controller Assignment het volume regelen. Analoog pad van de Intellifex is nog steeds state-of-the-art!
Aan de andere kant, als je daar 200 of zo aan uitgeeft, is het nog maar 290 naar een G-Major 2, waarbij je ook nog geld terugkrijgt voor je G-Major/1.......
Alexander van Engelen
Kicken! Ik zou nog steeds foto's maken van mijn Music Man. Gisteren (of woensdag?) was ik het echt van plan, maar nou blijkt dat m'n pa beide fotocamera's mee heeft genomen op vakantie (of ze heeft verstopt :P). Het zal dus nog moeten wachten. Helaas.
Het lijkt mij fijn om aan de GM2 te gaan want dan kan ik m'n setup weer op een veel eenvoudigere manier gebruiken. En pregain effecten kunnen later altijd nog in een tray met een GRX4 komen, dat is natuurlijk geen probleem (gas!). Maar op dit moment zou ik alleen een phaser kunnen bedenken :P. Misschien dat harmonizers, pitch shifters en octavers pregain mooier klinken. Gaan ze dan meer als gitaar klinken omdat er daarná nog gain overheen gaat? Nu klinkt het een beetje nep.
Favorieten/bladwijzers