Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 667

Threaded View

Standaard

Ik ben terug, TEVREDEN, thuis.

Deze ochtend vertrokken naar feedback eindhoven en op gelijkaardig materiaal (eigenlijk precies hetzelfde) gespeeld.

Ik wou beide effecten tegelijkertijd testen dus onmiddellijk gevraagd naar de voodoo pedal power. Deze was ''jammer genoeg'' niet aanwezig maar ik zag wel dat ze een Cioks schizophrenic hadden (hoera, zeker omdat hij maar 99 euro kost) dus werd van deze gebruik gemaakt.

Waar ik echt voor kwam was de T-rex replica, deze probeerde ik uit in combinatie met de OCD Fulltone. De OCD is zeker de moeite maar met de T-rex wou het me maar niet lukken. Als ik clean speelde (OCD uit) en enkel op de delay had ik een lastige brom die de T-rex veroorzaakte, zeer zeer zeer irritant.

Uiteindelijk heb ik de OCD gewisseld voor een T-rex mudhoney, deze was zeker mijn ding. Een zeer lekkere strakke distortion maar in combinatie met de T-rex was het ook niet je dat. Als ik gebruik maakte van beide had ik de brom die hij al maakte met de OCD (kerel van feedback zei dat het kwam omdat hij op de voorversterker inwerkte, dat het ''iets teveel werd'') maar nu wanneer de noten uit gefaded (?) waren kwam er nog een ''noot'' (die ik absoluut niet speelde) achter die maar bleef herhalen. Dit zou volgens hun ook komen omdat de T-rex zeer gevoelig was en misschien niet goed werkte in combinatie met de Cioks.

Zeer jammer voor de T-rex maar deze stelde teleur, zeker met het prijskaartje van rond de 400 euro had ik er VEEL meer van verwacht.

Dan even overlegd en stelden ze de maxon AD999 voor en dit was het. Imho een zeer goede delay, zeer warme en clean klank en niks brom of whatsoever.

Dus ik ben naar huis gegaan met de MAXON AD999 + Fulltone OCD + Cioks en alles werkt prima.

Mijn boss heb ik er bij in het rijtje gezet en nu even de perfecte sound en combinatie zoeken.

En bedankt iedereen voor de tips!!!!!
    Laatst gewijzigd door soup; 9 juli 2009 om 16:50
    it's better to burn out than to fade away

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten