gaaf! Cool ding!
Kan de vintage dienen als een goede back-up![]()
gaaf! Cool ding!
Kan de vintage dienen als een goede back-up![]()
Het lukte me niet de verleiding te weerstaan...
Een mooi modding platform.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
Zoals ik al zei: "Een mooi modding platform" en ik heb deze kleine blauwe Squier van een setje haaien tanden voorzien.
Ik had een slagplaat liggen met twee Ducan designed Humbuckers. Die Humbuckers zijn kopieën van de Seymour Duncan "Invader" en ze klinken verwoestend.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
Het ziet er niet echt "vet" uit ....
Maar ja, als 't maar klinkt.![]()
KLOTENDING!
Onbespeelbaar verklaard door velen, moet snel vervangen worden. Nek niet langer bij te stellen, evenals de intonatie en de actie.![]()
Nou, heren/dames Stratocaster-fans, er is er weer èèn bij gekomen hoor!
Ik speelde altijd Les Pauls en dergelijken, maar ik wilde toch een Strat erbij omdat ik a) ze gewoon mooi vind qua vormgeving en b) af en toe ook wel eens een ander geluid wil.
Alleen "paste" een Strat me niet, ander gewicht, andere balans, andere mensuurlengte, ik weet niet wat dat is.
Maar nu heb ik er eentje gevonden waar het wel mee gaat, die problemen spelen nauwelijks meer, het voelt meer als: gewoon even wennen.
Mag ik jullie voorstellen:
Ik weet al dat ik er een 3-ply slagplaat w/z/w op wil hebben, om de vormgeving duidelijker naar voren te halen.
Verder wil ik er voorlopig niets aan veranderen, ik vind 'r lievv.
Het geluid is natuurlijk heel anders dan ik gewend ben, geen idee wat voor pups er in zitten maar dat zie ik wel als ik de slagplaat verwissel.
Details: een Fender vintage tremolo met 5 veren, satin finish D-neck, en verder niets bijzonders... gewoon goed.
De afstelling was "Een Ramp", maar na drie avondjes tweaken is er nu prima op te spelen en dat wordt nog beter.
Nice, huh?![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers