Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 30 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 299

Discussie: Guttlin The Servant

Senior Member

Standaard

amai, ongelofelijk gewoon. Wat 1 stom laagje lak kan doen...

Ik zou ook alles eraf halen, geen afbijtmiddel gebruiken, misschien met een hete luchtblazer, en anders met het schraapstaal, dat is sneller dan schuren, en beter te controleren.

s
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Hoe K*t is dat. Ben je er bijna krijg je dit. Rot voor je... Al die tijd en al dat werk weg. Zal wel even je weekend verprutst hebben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

dank voor uw deelneming allen

heel rot idd maar wordt deels gecompenseerd door de geslaagde lakjob die op de oranje thin king aan het doen ben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik denk dat de smeerlappen van lakproducenten incompatibele lakken maken zodat je wel bij een merk moet blijven.
    Ik gebruik normaal al-tijd motip en dat gaat steeds goed, alleen deze keer een enkel laagje van gamma ertussen gespoten (bus moest leeg, okee, da's dom maar ik dacht: ben blanke lagen aan het opbouwen, wat kan er fout gaan ...)
    Na 4 jaar weekendwerk bij Hubo heb ik 1 ding geleerd: gebruik NOOIT het huismerk. Tenzij je de kelder wil verven. Dit geldt natuurlijk ook voor Gamma en Brico, want daar plakt gewoon een andere plakker op de potten verf.
    You get what you pay for ... Vind het wel klote, want je gitaar is erg mooi.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Na 4 jaar weekendwerk bij Hubo heb ik 1 ding geleerd: gebruik NOOIT het huismerk. Tenzij je de kelder wil verven. Dit geldt natuurlijk ook voor Gamma en Brico, want daar plakt gewoon een andere plakker op de potten verf.
    You get what you pay for ... Vind het wel klote, want je gitaar is erg mooi.
    Daar ben ik het in zijn algemeenheid helemaal mee eens; maar met hun snelplamuur en grondverf kan ik heel goed uit de voeten.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Daar ben ik het in zijn algemeenheid helemaal mee eens; maar met hun snelplamuur en grondverf kan ik heel goed uit de voeten.
    zolang zij niet van fabrikant veranderen die weer hun eigen product in de gamma verpakking stopt die net wat anders reageerd omdat het anders is

Senior Member

Standaard

update sinds even geleden wegens lakfiasco. Toch maar terug in gang geschoten en de gitaar helemaal terug afgeschuurd (er zaten toch een 15-tal lagen op, het liep nl mis met de laatste blanke lagen ...)

Terug gegrainfilled. nu begint hele zever opnieuw dus
    als het iets koeler wordt kan ik beginnen met de primer lagen enz...

Er zijn enkele mensen geïnteresseerd in zo'n Servant maar ik kan moeilijk gitaren gaan bouwen waarvan het prototype niet eens af is.
    Ik wil 'm afbouwen maar weet nu al dat er nog kleine wijziging aan de body en neckverbinding moet komen.

Standaard

Neckverbinding kan inderdaad wel mooier lijkt me afgaande op je vorige werk!

Alsnog hele gave dit, wat wil je met de neck gaan doen? Gewoon klein rondingkje zodat het mooi overloopt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    In het weekend maak ik muziek en op maandag meld ik muziek.

Senior Member

Standaard

Schuren ? Met dit weer ? Goed zot ! Ik zou er nu nooit aan beginnen, en ik zit dan nog redelijk dicht bij de kust, ik wil niet weten hoe warm het landinwaarts is...

Hoe ga je de neck-bodyverbinding aanpakken ? Toch maar afschuinen ?
    En dat lakken komt echt wel in orde deze keer, gezien je laatste afgeleverde beauté
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Pff respect ja, ik neem aan dat je geen air cooled atelier hebt. Als je iedere keer opnieuw begint leer je het lakken wel...niet zo fijn maar het moet wel goed natuurlijk.

Suc6 met je favoriete bezigheid.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten