amai, ongelofelijk gewoon. Wat 1 stom laagje lak kan doen...
Ik zou ook alles eraf halen, geen afbijtmiddel gebruiken, misschien met een hete luchtblazer, en anders met het schraapstaal, dat is sneller dan schuren, en beter te controleren.
s
amai, ongelofelijk gewoon. Wat 1 stom laagje lak kan doen...
Ik zou ook alles eraf halen, geen afbijtmiddel gebruiken, misschien met een hete luchtblazer, en anders met het schraapstaal, dat is sneller dan schuren, en beter te controleren.
s
dank voor uw deelneming allen
heel rot idd maar wordt deels gecompenseerd door de geslaagde lakjob die op de oranje thin king aan het doen ben.
Na 4 jaar weekendwerk bij Hubo heb ik 1 ding geleerd: gebruik NOOIT het huismerk. Tenzij je de kelder wil verven. Dit geldt natuurlijk ook voor Gamma en Brico, want daar plakt gewoon een andere plakker op de potten verf.
You get what you pay for ... Vind het wel klote, want je gitaar is erg mooi.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
update sinds even geleden wegens lakfiasco. Toch maar terug in gang geschoten en de gitaar helemaal terug afgeschuurd (er zaten toch een 15-tal lagen op, het liep nl mis met de laatste blanke lagen ...)
Terug gegrainfilled. nu begint hele zever opnieuw dus
als het iets koeler wordt kan ik beginnen met de primer lagen enz...
Er zijn enkele mensen geïnteresseerd in zo'n Servant maar ik kan moeilijk gitaren gaan bouwen waarvan het prototype niet eens af is.
Ik wil 'm afbouwen maar weet nu al dat er nog kleine wijziging aan de body en neckverbinding moet komen.
Schuren ? Met dit weer ? Goed zot ! Ik zou er nu nooit aan beginnen, en ik zit dan nog redelijk dicht bij de kust, ik wil niet weten hoe warm het landinwaarts is...
Hoe ga je de neck-bodyverbinding aanpakken ? Toch maar afschuinen ?
En dat lakken komt echt wel in orde deze keer, gezien je laatste afgeleverde beauté![]()
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Pff respect ja, ik neem aan dat je geen air cooled atelier hebt. Als je iedere keer opnieuw begint leer je het lakken wel...niet zo fijn maar het moet wel goed natuurlijk.
Suc6 met je favoriete bezigheid.
Favorieten/bladwijzers