Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 266
    Senior Member

Standaard

die ministack is wel heel schattig, natuurlijk, met twee van die cabjes van 40x40 cm (aan de voorkant).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trecion Bekijk bericht
    Ik heb dit topic nu doorgelezen en vroeg mij af of de Blackstar HT-5H beter klinkt met een cab van 300 euro of dat het beter is om de HT-5S te kopen. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe amp maar zo'n burgera 6262 of peavey 6505 zijn gewoon weg veel te hard voor op mijn kamer. echter ben ik wel van plan er ooit een aan te schaffen. mocht een losse cab namelijk net zo goed werker bij de HT-5 als de HT-5s cabs dan kan ik misschien beter een los cabinet kope die ik later ook met een 6505 kan gebruike.

sorry als het een beetje onduidelijk is
    Nou, als je sowieso de Peavey 6505 gaat kopen, dan zou ik iig niet de Blackstar stack nemen. Lijkt me dan een beetje nutteloos. Als je die Blackstar voor op je kamer gaat gebruiken, dan is een combo al meer dan genoeg hoor.

Dan zou ik gewoon martkplaats o.i.d. in de gaten houden voor een mooie Peavey + Cab ofzo.

Standaard

sorry ik was vergeten te zeggen dat die peavey er pas over minimaal 5 jaar zal komen. Dat ding is veel te hard voor op men kamertje :P mijn bedoeling is eigenlijk, mocht het zo zijn dat ik over bijvoorbeeld 3 jaar in een band wil beginne en de blackstar trekt het niet dan kan ik, wanneer ik een losse 4x12 e.d, cabinet heb voor de blackstar eventueel de peavey erop aansluite voor gigs enzo. Als ik de mini stack koop dan zit ik met het probleem dat ik later in 1 klap heel veel geld kwijt ben en na deze zomer zal dat allemaal wat lastiger gaan :P

Wat zoueen goede cabinet zijn voor tusse de 300-400 euro die geweldig klinkt op de blackstar maar ook goed de peavey 6505.

Ps: welke ohm uitgangen heeft de blackstar ht-5, heb nog nergens hier iets over kunnen vinden.

Alvast bedankt

Senior Member

Standaard

Ik denk 8 en 16 ohm.

Denis

Standaard

oke bedankt

Standaard

Gaat een HT-5 over een 4x12 niet alsnog veel te hard voor in de slaapkamer?
    Fender Standard Strat/Tokai Love Rock-->GT8/TS9-->Hotrod Deluxe
    Ibanez Artwood 1000ECE-NT -->Hotrod Deluxe

Standaard

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, wordt het volume niet verdeeld over de 4 boksen i.p.v de 1 (combo) of de 2 (mini stack) boksen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark1990 Bekijk bericht
    Gaat een HT-5 over een 4x12 niet alsnog veel te hard voor in de slaapkamer?
    4x12 zal zeker weten harder gaan dan bijv. de combo er word immers meer lucht verplaats, of dit genoeg is voor een band weet ik niet....

5 watt blijft weinig zelfs voor een buizenbak, clean zal die het zowieso niet trekken
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Standaard

het gaat erom dat een peavey 6505 voor men huidige kamer te hard gaat, echter wanneer ik over enkele jare op mezelf ga wonen ben ik wel van plan om een peavey 6505 te kopen. nu is mijn idee om nu een blackstar HT-5H te kope en deze vervolgens aan te sluite op bijvoorbeeld een mesa boogie cabinet (4x12). Ik neem aan dat een Cabinet tog wl behoorlijk lang mee kan?

Standaard

Wat is het probleem dan?

Ik zou zeggen koop lekker die Blackstar en over een paar jaar die Peavey!
    Kan toch gewoon? Die cabinet gaat echt niet kappot hoor!
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten