Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 42 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 419
    Senior Member

Standaard

AAh

had je die van Liquid Metal niet kunnen kopen?...had hij een GM2 aan kunnen schaffen.

TSK...als GN-ers moeten we elkaar wel steunen natuurlijk!! tsk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    AAh

had je die van Liquid Metal niet kunnen kopen?...had hij een GM2 aan kunnen schaffen.

TSK...als GN-ers moeten we elkaar wel steunen natuurlijk!! tsk
    Te laat . We hebben het er over gehad, maar hij wilde er eentje op 220V.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Waarom stop je dan niet mixer, fx unit en poweramp in 1 flightcase. Die zitten allemaal aan het einde van de keten en dan heb je een 8HE met een 4HE. Da's al beter te tillen. 6+6 is helemaal aan te raden, ook als je trappen op/af moet (10HE is GROOOOT).
    Ik heb aan 8 HE niet genoeg voor alleen mijn fx, mixer, decimator, gcx en mijn lade met pedalen. Eindtrap liever apart omdat die het zwaarste weegt. Heb wielen onder mijn case dus valt wel mee hoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Ik heb aan 8 HE niet genoeg voor alleen mijn fx, mixer, decimator, gcx en mijn lade met pedalen. Eindtrap liever apart omdat die het zwaarste weegt. Heb wielen onder mijn case dus valt wel mee hoor.
    Je zei dat je 12HE gebruikt. De laatste keer dat ik het uitgerekend heb was 8 plus 4 ook 12...
    Ik heb zo'n zelfde soort keten ook bedacht en ik zou dan mixer, g-major en poweramp in 1 flightcase stoppen. Ik ging namelijk van preamp (of GCX) in mono naar de mixer (scheelt een kabel 'buitenboord'), van mixer naar g-major (in stereo) en naar poweramp (ook stereo).
    Ik neem aan dat bij jou de fxunit ook als laatste in de trap zit. Als je er nog pedalen ná hebt zitten wordt het wel een probleem met bekabeling.

Senior Member

Standaard

Je zei dat je 12HE gebruikt. De laatste keer dat ik het uitgerekend heb was 8 plus 4 ook 12...
    Ik heb zo'n zelfde soort keten ook bedacht en ik zou dan mixer, g-major en poweramp in 1 flightcase stoppen. Ik ging namelijk van preamp (of GCX) in mono naar de mixer (scheelt een kabel 'buitenboord'), van mixer naar g-major (in stereo) en naar poweramp (ook stereo).
    Ik neem aan dat bij jou de fxunit ook als laatste in de trap zit. Als je er nog pedalen ná hebt zitten wordt het wel een probleem met bekabeling.
    Ik gebruik momenteel 10HE en wil als het niet nodig is geen 12HE gebruiken. Wil mijn 10HE houden voor alleen mijn fx, mixer enz en mijn eindtrap in een ander 4HE case (of 2HE) dus dan gaat er maar 2 kabels (links/rechts) van preamp/fx naar mijn eindtrap.
    Laatst gewijzigd door ateng; 1 juli 2009 om 12:07

Senior Member

Standaard

Ik gebruik momenteel 10HE en wil als het niet nodig is geen 12HE gebruiken. Wil mijn 10HE houden voor alleen mijn fx, mixer enz en mijn eindtrap in een ander 4HE case (of 2HE) dus dan gaat er maar 2 kabels (links/rechts) van preamp/fx naar mijn eindtrap.
    Als je inderdaad al een 10HE hebt is het 't makkelijkst om er iets bij te kopen. Weet je zeker dat je niets anders er nog bij gaat nemen? Dan is het misschien verstandig alsnog een 4HE aan te schaffen, met oog op de toekomst.

Senior Member

Standaard

Als je inderdaad al een 10HE hebt is het 't makkelijkst om er iets bij te kopen. Weet je zeker dat je niets anders er nog bij gaat nemen? Dan is het misschien verstandig alsnog een 4HE aan te schaffen, met oog op de toekomst.
    Nou zeker weet ik het niet... hahaha!
    Heb nog een 8HE die ik ergens nog heb liggen dus stel dat ik ga uitbreiden dan kan ik m gebruiken. Maar wordt een beetje te een 10HE + 8 HE dus een 2 of 4HE is genoeg hoor.
    Het enige wat ik misschien nog wil aanschaffen is een power conditioner maar that's it.

Senior Member

Standaard

Nou zeker weet ik het niet... hahaha!
    Heb nog een 8HE die ik ergens nog heb liggen dus stel dat ik ga uitbreiden dan kan ik m gebruiken. Maar wordt een beetje te een 10HE + 8 HE dus een 2 of 4HE is genoeg hoor.
    Het enige wat ik misschien nog wil aanschaffen is een power conditioner maar that's it.
    For now

Senior Member

Standaard

For now
    Hahahaha wil ook nog een midi volume controller http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_mv-c en later misschien een TC 1210 maar dat is echt alles

Senior Member

Standaard

Zie review op HC: die Nobels wordt niet aangeraden..ook niet op HRI.

(schijnt te buzzen wanneer aangestuurd met CC's)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten