Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 262 van 1797 EersteEerste ... 1622122522602612622632642723123627621262 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.611 t/m 2.620 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    .. past niet helemaal in dit topic, maarre.... OK dan: zonder herfret was ie denk ik wel EUR 8000 of EUR 9000 waard geweest. "the fellowship" rekent zich wel vaker rijk... Dit is niet echt een gewild verzamelobject. Misschien in the USA dat ie het beter doet.... En een gigantische spelfout: ze bedoelen waarschijnlijk PAF humbuckers...
    ik zie inderdaad wel vaker advertenties van the fellowship voor veels te hoge prijzen. vraag me af of ze dat dan ook daadwerkelijk verkopen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    ik zie inderdaad wel vaker advertenties van the fellowship voor veels te hoge prijzen. vraag me af of ze dat dan ook daadwerkelijk verkopen
    tja prijzen zijn vaak veel te hoog, maar je hebt er maar één nodig die bereid is het geld neer te leggen

Standaard

http://link.marktplaats.nl/262322681

Ja, er zal wel niemand intrappen, maar zo groot Gibson erboven? De verkoper weet dat het niet klopt gezien de prijs.

Of ben ik nu gek? Dit lijkt mij een Japanse kopie.

Senior Member

Standaard

Er zijn een handvol spelers in de nederlandse markt voor vintage en Fellowship is daar een van. Hij -Rudi- opereert internationaal en dan zijn de prijzen hoger. Hij mikt niet op de student/armlastige muzikant maar op de arrivee die geld heeft en een droom wil verwezenlijken en geen gezeur wil. Die willen wat meer betalen voor betrouwbaarheid en keus.

De vintage prijzen tussen particulier en handelaar worden steeds groter valt me op, daar zal ebay wel een rol in spelen. De handelaren houden vast aan prijzen pre crises.

Ik denk dat crazy vintage prijzen zullen dalen in de toekomst. Er worden veel meer gitaren gemaakt dan vroeger en er zullen steeds minder kopers overblijven die een sixties gitaar willen hebben uit sentiment omdat ze er niet mee zijn opgegroeid.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apenzoon Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/262322681

Ja, er zal wel niemand intrappen, maar zo groot Gibson erboven? De verkoper weet dat het niet klopt gezien de prijs.

Of ben ik nu gek? Dit lijkt mij een Japanse kopie.
    lijkt me ook japans
    no life without music

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/251519452

volgens mij staat deze al meer als een jaar te koop, dan weer met een te hoge vraagprijs, dan weer bieden, is hier iets mee?

Senior Member

Standaard

denk dat hij er teveel voor wil hebben of dat hij er te weinig voor krijgt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/251519452

volgens mij staat deze al meer als een jaar te koop, dan weer met een te hoge vraagprijs, dan weer bieden, is hier iets mee?
    Nee, volgens mij zijn die Custom gitaren helemaal niet zo gek en is er m.i. niets twijfelachtig aaan deze advertentie. Hij vroeg er echter ook al eens 450 euro voor en dat is wel wat veel.... Nu echter een bod van 350. Ik had 'm daarvoor al verkocht. Kredietcrisis en zo....
    Ik heb ooit een Custom L5 copie gehad: prachtige gitaar, maar ik kon er zelf niet zo veel mee en heb 'm goed kunnen verkopen.

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 2 juli 2009 om 09:44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    denk dat hij er teveel voor wil hebben of dat hij er te weinig voor krijgt...
    Denk je???
    Gear:

Gibson Les Paul Goldtop, Fender Strat Classic Player 60 & Squier superstrat rond 1990....

Vox AD30VT, Digitech GNX2 en paar zelfbouwpedalen

Senior Member

Standaard

Wel een mooi ding inderdaad, alleen moet die asbak eraf

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten