AAh
had je die van Liquid Metal niet kunnen kopen?...had hij een GM2 aan kunnen schaffen.
TSK...als GN-ers moeten we elkaar wel steunen natuurlijk!! tsk![]()
AAh
had je die van Liquid Metal niet kunnen kopen?...had hij een GM2 aan kunnen schaffen.
TSK...als GN-ers moeten we elkaar wel steunen natuurlijk!! tsk![]()
Je zei dat je 12HE gebruikt. De laatste keer dat ik het uitgerekend heb was 8 plus 4 ook 12...
Ik heb zo'n zelfde soort keten ook bedacht en ik zou dan mixer, g-major en poweramp in 1 flightcase stoppen. Ik ging namelijk van preamp (of GCX) in mono naar de mixer (scheelt een kabel 'buitenboord'), van mixer naar g-major (in stereo) en naar poweramp (ook stereo).
Ik neem aan dat bij jou de fxunit ook als laatste in de trap zit. Als je er nog pedalen ná hebt zitten wordt het wel een probleem met bekabeling.
Laatst gewijzigd door ateng; 1 juli 2009 om 12:07
Nou zeker weet ik het niet... hahaha!
Heb nog een 8HE die ik ergens nog heb liggen dus stel dat ik ga uitbreiden dan kan ik m gebruiken. Maar wordt een beetje te een 10HE + 8 HE dus een 2 of 4HE is genoeg hoor.
Het enige wat ik misschien nog wil aanschaffen is een power conditioner maar that's it.
Hahahaha wil ook nog een midi volume controller http://www.nobels.com/cgi-bin/products/show.pl?e_mv-c en later misschien een TC 1210 maar dat is echt alles![]()
Zie review op HC: die Nobels wordt niet aangeraden..ook niet op HRI.
(schijnt te buzzen wanneer aangestuurd met CC's)
Favorieten/bladwijzers