Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 803 van 1214 EersteEerste ... 303703753793801802803804805813853903 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.021 t/m 8.030 van 12136

Standaard

maar wel rock & roll

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JER00N Bekijk bericht
    Mja maar dan staat er dus 230 op de pinnen van de Eurostekker-ingang als die Powercon erin zit. Ook niet echt het toppunt van veiligheid
    Hm.. heb je misschien ook eurocontradelen met zo'n beveiliging dat er eerst wat in moet zitten? Je kan er ook een schakelaar extra tussen zetten. Hm..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    maar wel rock & roll
    Nuttige bijdrage!

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JER00N Bekijk bericht
    ......

......
    Dat gaat een heel project worden trouwens! Maak er een nieuw topic van zou ik zeggen, interessant!

Ik heb ook voor mijn pedalboard destijds een sketchup tekening gemaakt, die tekening van jou is erg gaaf hoor!
    Heb je die moertjes en die contra-stekker zelf getekend?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Heb je die moertjes en die contra-stekker zelf getekend?
    Als 'ie verstandig is niet, voor veel tekenprogramma's (maar ook 3D dingen zoals Pro E, Solidworks e.d.) bestaan libraries met allemaal dit soort standaard onderdelen er in..

Moderator

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Zo'n LYT pedalpedalboard is toch belachelijk. Die klitteband heb ik ook van de hema. En een beetje hout met stof en zo'n verdieping kun je ook maken voor 10 euro.
    Een LYT pedalboard belachelijk? Nee, de "alles-kan-goedkoper" mentaliteit hier wel.
    Het klitteband van de HEMA heb ik gehad, ook de bevestigings band, vond ik beide niet zo fijn als van LYT. Heb je het zelf al geprobeerd, dat je er zo over oordeelt?
    De pedalboards van 'm zijn van een stuk lichter materiaal dan hout, kom je als knutselaar niet zo 1, 2, 3 aan en belachelijk duur is -ie trouwens ook niet als je het vergelijkt met de concurrentie. Alleen zijn verzendkosten moeten eens naar beneden worden bijgesteld óf hij moet een dealer hier krijgen, maar voor de rest prima spul.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ik zeg alleen dat het veel goedkoper kan, en het dan ook prima werkt.

Ik heb nooit problemen en het maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit of een pedaal zo vast als cement aan een stuk hout bevestigd is ja of nee.

En kwa gewicht? Als je toch met je stack aan het zuilen bent. Boeit die paar kilo ook niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Als 'ie verstandig is niet, voor veel tekenprogramma's (maar ook 3D dingen zoals Pro E, Solidworks e.d.) bestaan libraries met allemaal dit soort standaard onderdelen er in..
    Klopt, in Sketchup kan je gewoon googlen naar allerlei modellen en daar heb ik dus o.a. die connectors en schakelaars vandaan.
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

Senior Member

Standaard

Ah, ok.
    Ik had ook al 's gezocht naar dergelijke dingen, vanuit Sketchup zelf inderdaad, maar kon niets vinden, wellicht de verkeerde zoektermen gebruikt.

Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

je zou voor betere werktekeningen ook programma's als solidworks, inventor en Pro-E kunnen gebruiken. dan kun je ook gemakkelijk maten aan alles geven. ze hebben daar standaard libraries voor bouten/moeren.

maar dat is helemaal aan jezelf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Duur bier DAAR krijg je Nederlanders mee over de zeik!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten