maar wel rock & roll
maar wel rock & roll
Dat gaat een heel project worden trouwens! Maak er een nieuw topic van zou ik zeggen, interessant!
Ik heb ook voor mijn pedalboard destijds een sketchup tekening gemaakt, die tekening van jou is erg gaaf hoor!
Heb je die moertjes en die contra-stekker zelf getekend?
Een LYT pedalboard belachelijk? Nee, de "alles-kan-goedkoper" mentaliteit hier wel.
Het klitteband van de HEMA heb ik gehad, ook de bevestigings band, vond ik beide niet zo fijn als van LYT. Heb je het zelf al geprobeerd, dat je er zo over oordeelt?
De pedalboards van 'm zijn van een stuk lichter materiaal dan hout, kom je als knutselaar niet zo 1, 2, 3 aan en belachelijk duur is -ie trouwens ook niet als je het vergelijkt met de concurrentie. Alleen zijn verzendkosten moeten eens naar beneden worden bijgesteld óf hij moet een dealer hier krijgen, maar voor de rest prima spul.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik zeg alleen dat het veel goedkoper kan, en het dan ook prima werkt.
Ik heb nooit problemen en het maakt mij persoonlijk niet zo heel veel uit of een pedaal zo vast als cement aan een stuk hout bevestigd is ja of nee.
En kwa gewicht? Als je toch met je stack aan het zuilen bent. Boeit die paar kilo ook niet.
M'n band: www.wearedeanmoore.com
Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
MySpace - Skybicycle
Ah, ok.
Ik had ook al 's gezocht naar dergelijke dingen, vanuit Sketchup zelf inderdaad, maar kon niets vinden, wellicht de verkeerde zoektermen gebruikt.
Kijk hier eens voor de grap: http://sketchup.google.com/3dwarehou...=Zoeken&styp=m
Favorieten/bladwijzers