Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 802 van 1214 EersteEerste ... 302702752792800801802803804812852902 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.011 t/m 8.020 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Of een frame van latjes met daarop hardboard of triplex, scheelt gewicht.
    Of je er gewoon niet aan storen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jim__ Bekijk bericht
    Een foto dicht, met de kap erop (tegen bier, zweet en tranen ) en eentje open. Pod X3 Live, Boss FV500H eraan gelinkt voor apart volume en wah, en verder een Boss AC3 accoustic simulator en een Brace Audio DWG 1000 draadloze set. Vooral die laatste bevalt erg goed, geen merkbaar dynamiekverlies zowel met akoestische als elektrische gitaren. De kist is overigens een omgebouwde stagemaster 48, met een zelfgemaakt frame erin om de pod en het volumepedaal vast te zetten. Wat kan die oude Mecano-doos soms toch handig zijn :-P

dat ziet er goed uit! zoiets zoek ik ook! alleen dan wat breder zodat er nog wat extra pedaaltjes en een draadloos systeem in kan dan behalve m'n pod x3 en wah!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    dat ziet er goed uit! zoiets zoek ik ook! alleen dan wat breder zodat er nog wat extra pedaaltjes en een draadloos systeem in kan dan behalve m'n pod x3 en wah!
    Dat is toch precies wat er in de gequote foto te zien is???

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Dat is toch precies wat er in de gequote foto te zien is???
    nee niet echt, mijn draadloos systeem is iets te groot ervoor. en ook heb ik een boss rc20xl erbij, die is ook iets te groot. helemaal samen met m'n boss ns-2 erbij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Heb sinds donderdag een boss GT-10 \o/ En daar komt natuurlijk een mooie flightcase omheen. Uiteraard in de bekende Showmaster 48-case van DAP. Heb de case nog niet, maar wel alvast een idee gemaakt van hoe het er ongeveer uit moet gaan zien:

De maten van de showmaster-case wist ik niet precies dus dat klopt wellicht niet helemaal, maar het gaat even om het idee. Naast de GT-10 is er wat ruimte voor andere pedaaltjes. Bijv m'n analoge Rebote 2.5-delay om lekker wazige geluiden mee te maken, en m'n tremolo. Dat zijn pedalen die ik meer gebruik om mee te freaken en dan is het makkelijker als je gewoon live aan de knopjes kunt draaien ipv in de GT-10 te gaan programmeren. Verder kan er ook nog een extra footswitch bij met twee knoppen voor de GT-10, of misschien een extra expressiepedaal. Linksboven zit de powerknop, daarnaast een schakelaar om de uitgang richting poweramp aan- of uit te zetten (voor als ik wel m'n versterkers distortion wil gebruiken, maar via koptelefoon wil spelen), koptelefoonuitgang en USB-poort. Daaronder zitten de voedingen voor de GT-10 en voor de pedaaltjes.
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

Senior Member

Standaard

Ik zou voor de 220v een powercon gebruiken. Minder risico op losschieten én ook beter bestand tegen vocht etc.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Ik zou voor de 220v een powercon gebruiken. Minder risico op losschieten én ook beter bestand tegen vocht etc.
    Zat ik ook aan te denken, alleen heb je dan wel weer een aparte kabel nodig. Als ik die vergeet met oefenen ofzo kan ik meteen heel mn board niet gebruiken...

En waterdicht maakt niet zo veel uit, er komt toch zo'n klepje (van die showmaster case) voor als de koffer dicht gaat.
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

Senior Member

Standaard

Dan maak je er twee, ééntje laat je in de oefenruimte, de ander laat je thuis.

Standaard

Of je maakt een dubbele aansluiting

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Of je maakt een dubbele aansluiting
    Mja maar dan staat er dus 230 op de pinnen van de Eurostekker-ingang als die Powercon erin zit. Ook niet echt het toppunt van veiligheid
    MySpace - Skybicycle

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten