als besluit van dit wat lang uitgevallen topic: de orange Thin King is de deur uit.
En als de klant on the spot een nieuwe bestelling doet, kan ik er van uitgaan dat hij zeer tevreden was...
Nu nog op zoek naar een verkoper van extra tijd ...
als besluit van dit wat lang uitgevallen topic: de orange Thin King is de deur uit.
En als de klant on the spot een nieuwe bestelling doet, kan ik er van uitgaan dat hij zeer tevreden was...
Nu nog op zoek naar een verkoper van extra tijd ...
dat is vast wel jammer dat hij weg is....
Tijd...tja, dat probleem ken ikMaar wat is nou in de hele bouw van jouw Guttlin's telkens het meest arbeidsintensief? Het lakken waarschijnlijk? Of de hals? De body gaat denk ik lekker snel...?
het zoeken waar de oorzaak ligt van de brom na het solderen ...
ja het lakken (en vooral de voorbereiding: schuren) is erg tijdsintensief. En de hals maken idd. (zeker als je een fretboard zelf moet zagen ...) heb me nu een spokeschaaf gekocht: mss gaat het nu sneller gaan.
door het feit dat de meeste Guttlin's erg uitgehold zijn: kost ook heel wat extra boor en freeswerk.
de Goliath (mini gitaar): was niet hol, geen scarf joint, en geölied (niet gelakt) was helemaal gepiept in een week ('s avonds telkens uurtje of twee). een Thin King neemt toch heel wat meer tijd in beslag, gemiddeld tussen 40 en 50 uren
jammer dat ze weg is?: beetje wel want was hele goede gitaar en nu zit ze bij een verzamelaar, geen player. Maar ook wel content want heeft veel voeten in aarde gehad eer dat ik het goed had bij deze
Laatst gewijzigd door barno; 27 juni 2009 om 16:04
Hij wil er ook een met Bigsby, maar dat kan niet bij thin king. Dus wil hij een Servant met B5. Maar dat zal nog even duren, want het prototype is nog niet eens af...
En nog een tweede coda aan dit topic:
Dit topic ging eigenlijk ook nog over een andere gitaar, die ik tegelijk met de oranje heb gebouwd (maar veel eerder klaar was). Een vriend van die gast die de oranje heeft gekocht, koopt nu ook deze Woody. Funny, zo blijven deze twee closely related Guttlins toch nog wat bij mekaar in de buurt
![]()
Eerst even een flauwe: maak ook een glamourfoto waar de dikke E goed zit
En snel door: prachtige ruwe bolster! Blanke pit?
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Favorieten/bladwijzers