Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 65 van 85 EersteEerste ... 1555636465666775 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 650 van 842

Discussie: Over de moderatie

Standaard

Is ook alleen in OT. En daar kan best veel, dat weet je. Maar accepteer dan ook dat je soms over de lin gaat en er een mod-actie volgt.
    Dat hoort bij het spel, en je zal mij niet kwaad zien worden als ik af en toe een post moet weghalen. Maar wat wel irritant is, als mensen dan achteraf gaan lopen piepen dat er wat verwijderd is. Accepteer het gewoon, verzin een betere grap, en blijf niet zitten jengelen over wat geweest is. Het lijkt soms wel de nabeschouwing van een voetbalwedstrijd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Meester

Standaard

Maar je kan natuurlijk altijd discussieren over de kwaliteit van de scheidsrechters

GOLDMEMBER

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Is ook alleen in OT. En daar kan best veel, dat weet je. Maar accepteer dan ook dat je soms over de lin gaat en er een mod-actie volgt.
    Dat hoort bij het spel, en je zal mij niet kwaad zien worden als ik af en toe een post moet weghalen. Maar wat wel irritant is, als mensen dan achteraf gaan lopen piepen dat er wat verwijderd is. Accepteer het gewoon, verzin een betere grap, en blijf niet zitten jengelen over wat geweest is. Het lijkt soms wel de nabeschouwing van een voetbalwedstrijd.
    +1.
    Vooral als 't om gevallen gaat waar je vooraf 100% weet dat je zo'n grens aan het opzoeken bent, moet niet te verbaasd worden gedaan als er een actie volgt.
    Natuurlijk kan dat soort vermoorde onschuld op z'n tijd ook leuk zijn als geintje, maar dus niet als bijna basis-houding.

En de kwaliteit van de scheidsrechters hier is toch ook al tijden constant?... als je het commentaar leest tenminste
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

Senior Member

Standaard

waarom gaat het nu eigenlijk in 3 topics over een dooie artiest? Zelfs een eigen topic voor. Vertel...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    waarom gaat het nu eigenlijk in 3 topics over een dooie artiest? Zelfs een eigen topic voor. Vertel...
    Omdat het er in twee van die drie topics toevallig in is overgegaan. Dat heet een off-topic kletsforum.

Ik snap het even niet: Eerst wordt er geklaagd dat de mods zich te veel roeren en te veel posts weghalen, maar als er iets is wat je niet bevalt, moeten de mods het maar oplossen. Dit is niet jouw forum, maar ons forum.

Waar maak je je druk om ? Zijn er belangrijkere dingen in het off-topic forum die je niet kunt lezen door dat ene topic meer ? Als er zoveel reacties in komen, betekent dat dat het een goed topic is. Of gaan we alles sluiten waar jij niks mee hebt ?

Edit: Nu lijkt het alsof ik jou viseer, Tho, maar dat is niet zo. Het gaat me gewoon om al die loze reacties in dat topic.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus Bekijk bericht
    Omdat het er in twee van die drie topics toevallig in is overgegaan. Dat heet een off-topic kletsforum.

Ik snap het even niet: Eerst wordt er geklaagd dat de mods zich te veel roeren en te veel posts weghalen, maar als er iets is wat je niet bevalt, moeten de mods het maar oplossen. Dit is niet jouw forum, maar ons forum.

Waar maak je je druk om ? Zijn er belangrijkere dingen in het off-topic forum die je niet kunt lezen door dat ene topic meer ? Als er zoveel reacties in komen, betekent dat dat het een goed topic is. Of gaan we alles sluiten waar jij niks mee hebt ?

Edit: Nu lijkt het alsof ik jou viseer, Tho, maar dat is niet zo. Het gaat me gewoon om al die loze reacties in dat topic.
    Ja daar lijkt het op, aangezien ik nooit iets te klagen heb, en nu gewoon om uitleg van de mods vraag.

Moderator

Standaard

Michael Jackson is zonder enige twijfel een van de grootste artiesten ooit. Zijn 'Thriller' is het best verkochte album ooit en zal nooit worden geëvenaard.

Daarom verdient zijn overlijden veel aandacht en daarom vinden de mods het geen probleem dat er veel over wordt gesproken op dit forum, ook in meerdere topics, dat ebt wel weer weg.

Wat ik persoonlijk betreur is dat sommige mensen het nodig vinden om flauwe en zieke grappen te maken in die topics.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Ja daar lijkt het op, aangezien ik nooit iets te klagen heb, en nu gewoon om uitleg van de mods vraag.
    Nee, oké, dat snap ik. Ik had het misschien beter in het MJ-topic gepost. Mijn excuses daarvoor, je wacht niet op een antwoord van mij, maar van de mods. Maar ik blijf natuurlijk wel bij mijn argumenten...
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus Bekijk bericht
    Nee, oké, dat snap ik. Ik had het misschien beter in het MJ-topic gepost. Mijn excuses daarvoor, je wacht niet op een antwoord van mij, maar van de mods. Maar ik blijf natuurlijk wel bij mijn argumenten...
    dat is je goedrecht

Han, ik snap het wel, maar misschien moet het dan wel beperkt blijven tot zijn eigen topic ipv Nieuwstopic, dieptepunttopic (staat ook vast wel iets) etc.

Die grappen en zo vind ik ook niet nodig

Standaard

Logisch toch dat dat in verschillende topics begint, eerste berichtje zag ik gisteravond in Bizarre berichten, later werd er - terecht - in het RIP-topic gepost, en nu is er een eigen topic. De berichten in de andere topics zal ik proberen wat af te remmen. Maar als je niet inziet dat de dood van MJ grote impact heeft, dan heb je dertig jaar lang onder een steen geleefd.
    Een eigen topic is alleen maar logisch, kijk maar naar de hoeveelheid posts binnen een ochtend. Als een topic goed loopt, gaat het niet dicht, zo simpel is het.

De zure en respectloze posts zijn idd vervelend, maar dat is nooit anders geweest. Wat ik minstens zo vervelend vind is dat er pagina's lang geblaat wordt over een wel of niet terecht eigen topic, inplaats van dat te melden aan de mods of het hier in Algemeen te zetten, waar het thuishoort.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten