Heb je al die haakse jacks ook zelf gesoldeerd?
Waar zit je blauwe Powercon?
Welke midi chassis-delen had je het over dan, of bedoelde je XLR?
Die zijn nl. ook al lastig genoeg, maar een verademing t.o.v. (5- of 7-polige) DIN.
Het ziet er verder strak uit hoor.![]()
Jawel *pats self on back*
Zit er (nog?) niet..gewoon de stekker van de powerconditionerWaar zit je blauwe Powercon?
Had eerst zo'n 5DIN ding, niet te solderen. Nu 3-XLR ..dat was makkie.Welke midi chassis-delen had je het over dan, of bedoelde je XLR?
Die zijn nl. ook al lastig genoeg, maar een verademing t.o.v. (5- of 7-polige) DIN.
Het ziet er verder strak uit hoor.![]()
Thanks!
Raar:
die brom bij de auxilary input (Aan de achterkant dus) blijft, ook na zorgvuldig hersolderen. Via de front input geen suizen.
Als ik het de rackbehuizingen/of een metalen onderdeel aanraak (in mijn rack) is het weg (minder in ieder geval). Heeft dus te maken met aarding.
Voorlopig dus maar de voorste input gebruiken...
Vandaag heb ik een héél erg custom kabeltje gesoldeerd:
TRS splitterkabel waarbij de Tip een Stereo Tip+Ring aanstuurt, en de Ring stuurt de Ring van een tweede Stereo plug aan.
Zo kan ik met de Tip de Channel+Gain van m'n preamp in een keer aan/uitzetten. Ik gebruik namelijk enkel kanaal 1 en 4.
Met de Ring schakel ik Contour aan (op diezelfde input zit Bypass op de Tip).
Het was nogal een rotkarwei, maar het is uiteindelijk gelukt en werkt perfect. En het ziet er érg netjes uit, moet ik zeggen.
Favorieten/bladwijzers