Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 145 van 252 EersteEerste ... 4595135143144145146147155195245 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.441 t/m 1.450 van 2514

Standaard

Netjes, hoe bevalt de quattro?

psst, intellifex kopen?
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht

psst, intellifex kopen?
    Ik denk dat je je spammy ad íets opvallender moet maken, wil je dat 'ie echt gelezen wordt . Zo doen:

G-Major plus mixer kopen? Misschien doe ik ze wel weg. xD

Mooi rack, maar zonde van die 2HE aan blindplaat. Jammer dat de input naar je preamp echt zo moet. En die andere is voor de FX hè?

Standaard

Ik wil het graag subtiel houden

Maar het zou mij persoonlijk niet zoveel uitmaken om de input achterop te hebben, als het een rackspace scheelt. Snoeren die bij mij van voor naar achter lopen leid ik altijd door het handvat van mijn 4x12 als een soort van trekontlasting.

Aan de andere kant is een rack 'op de groei' altijd wel een goed idee.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

M'n podiumwaardige bas-stackje.

Om even de discussie van vorige keer te voorkomen. De rode kabel van de mic is niet diezelfde als die uit m'n versterker. Ze gaan beide naar een mengpaneel/interface.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht

psst, intellifex kopen?
    haha, als ik weer geld over heb wil ik best je intellifex kopen. (rocktron Chameleon kopen? Stagg cases kopen, hahahaha)

De quattro bevalt me eigenlijk heeeeel erg goed. Mooi volle warme klank, 4 verschillende gain stages. Steeds ietsje extremer. Kan er hele gave sounds uit halen.
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik denk dat je je spammy ad íets opvallender moet maken, wil je dat 'ie echt gelezen wordt . Zo doen:

G-Major plus mixer kopen? Misschien doe ik ze wel weg. xD

Mooi rack, maar zonde van die 2HE aan blindplaat. Jammer dat de input naar je preamp echt zo moet. En die andere is voor de FX hè?
    Haha, als jij het niet had gezegd had ik niet gezien dat het er stond. 1 blindplaat zal altijd blijven, vanwege temperatuur en de input. Daarnaast is er express ruimte gehouden voor 1 fx unit. Ik denk dat ik dan een prima rack heb met een lekkere geluid. Afgezet tegen mijn budget en wensen uiteraard.
    Laatst gewijzigd door JTB; 24 juni 2009 om 19:14
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Standaard

Aangezien Ad problemen heeft met inloggen hier, plaats ik even een berichtje voor hem:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ad Sluijter
    Nee ik stop zeker niet met muziek maken.Integendeel! Ik ben momenteel zelfs mijn eerste cd aan het mixen. Wat betreft die amp: Ik heb die apparatuur destijds allemaal zelf aangeschaft, maar later binnen de band gebracht. Uiteraard heb ik overwogen om mijn apparatuur na mijn vertrek weer terug te kopen, maar zoals iemand al op merkte heb ik thuis ook nog een MarkIV staan en daar heb ik meer dan genoeg aan. Bovendien heb ik thuis al een koelkast staan;-) Na mijn vertrek zou deze amp dus gewoon in gebruik worden genomen door de nieuwe gitarist. Niet veel later kreeg Epica echter een endorsement bij V-Empire aangeboden en is deze dus overbodig geworden. Vandaar dat ie dus in de verkoop gaat. Erg coole amps overigens die V-Empires!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roro92 Bekijk bericht
    M'n podiumwaardige bas-stackje.

Om even de discussie van vorige keer te voorkomen. De rode kabel van de mic is niet diezelfde als die uit m'n versterker. Ze gaan beide naar een mengpaneel/interface.
    Wel voer voor een nieuw vraagstuk: Waarom staat die SM57 rechtop?

Zo'n microfoon is sterk richtingsgevoelig. Tenzij je dit heel bewust doet (hoewel ik niet zou weten waarom) doe je er beter aan om het ding gewoon recht voor de speaker te zetten, iets uit het midden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bruce
    ik hou niet van dat perfecte.
    Die foutjes tussendoor vindt ik alleen maar mooi

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert H Bekijk bericht
    Wel voer voor een nieuw vraagstuk: Waarom staat die SM57 rechtop?

Zo'n microfoon is sterk richtingsgevoelig. Tenzij je dit heel bewust doet (hoewel ik niet zou weten waarom) doe je er beter aan om het ding gewoon recht voor de speaker te zetten, iets uit het midden...
    Ik heb inderdaad ook nog nooit een lekker geluid gekregen met de microfoon op deze manier geplaatst :P.

Senior Member

Standaard

@JTB ..goed gelukt die input joh! fijn dat het nu goed werkt.

Hier nog wat foto's van mijn net nieuw bekabelde rackje.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten