Netjes, hoe bevalt de quattro?
psst, intellifex kopen?
Netjes, hoe bevalt de quattro?
psst, intellifex kopen?
Ik denk dat je je spammy ad íets opvallender moet maken, wil je dat 'ie echt gelezen wordt. Zo doen:
G-Major plus mixer kopen? Misschien doe ik ze wel weg. xD
Mooi rack, maar zonde van die 2HE aan blindplaat. Jammer dat de input naar je preamp echt zo moet. En die andere is voor de FX hè?
Ik wil het graag subtiel houden
Maar het zou mij persoonlijk niet zoveel uitmaken om de input achterop te hebben, als het een rackspace scheelt. Snoeren die bij mij van voor naar achter lopen leid ik altijd door het handvat van mijn 4x12 als een soort van trekontlasting.
Aan de andere kant is een rack 'op de groei' altijd wel een goed idee.
M'n podiumwaardige bas-stackje.
Om even de discussie van vorige keer te voorkomen. De rode kabel van de mic is niet diezelfde als die uit m'n versterker. Ze gaan beide naar een mengpaneel/interface.
haha, als ik weer geld over heb wil ik best je intellifex kopen. (rocktron Chameleon kopen? Stagg cases kopen, hahahaha)
De quattro bevalt me eigenlijk heeeeel erg goed. Mooi volle warme klank, 4 verschillende gain stages. Steeds ietsje extremer. Kan er hele gave sounds uit halen.
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Haha, als jij het niet had gezegd had ik niet gezien dat het er stond. 1 blindplaat zal altijd blijven, vanwege temperatuur en de input. Daarnaast is er express ruimte gehouden voor 1 fx unit. Ik denk dat ik dan een prima rack heb met een lekkere geluid. Afgezet tegen mijn budget en wensen uiteraard.
Laatst gewijzigd door JTB; 24 juni 2009 om 19:14
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Aangezien Ad problemen heeft met inloggen hier, plaats ik even een berichtje voor hem:
Oorspronkelijk geplaatst door Ad Sluijter
Wel voer voor een nieuw vraagstuk: Waarom staat die SM57 rechtop?
Zo'n microfoon is sterk richtingsgevoelig. Tenzij je dit heel bewust doet (hoewel ik niet zou weten waarom) doe je er beter aan om het ding gewoon recht voor de speaker te zetten, iets uit het midden...
Oorspronkelijk geplaatst door Bruce
@JTB ..goed gelukt die input joh! fijn dat het nu goed werkt.
Hier nog wat foto's van mijn net nieuw bekabelde rackje.
![]()
Favorieten/bladwijzers