Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 144 van 252 EersteEerste ... 4494134142143144145146154194244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.431 t/m 1.440 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    @epica/adzijnrack kwestie:
    Als je als artiest/band zijnde veel geld verdient voor een optreden kan je een VoF (oid) oprichten. Je kan dan spullen op de naam van de band kopen en zo de btw terug krijgen.
    Dat mag je ook doen als je helemaal geen geld verdient. Flikkert niet. Om een vennootschap op te richten heb je helemaal geen startkapitaal nodig (anders dan bij de BV/NV). Of je zin hebt in een hoofdelijke aansprakelijkheid, ja daar zit het probleem

Maar BTW vrij kopen is leuk ja, zeker op amps van 2000 euro.
    Voor mij, komt altijd een ander.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Precies, ik moet nog enkele voedingen tegen de wand kwijt, lijkt me ideaal.
    Is dat spul dubbel of heb je twee strips nodig eigenlijk?
    Dubbelzijdig!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn Bekijk bericht
    Dat mag je ook doen als je helemaal geen geld verdient. Flikkert niet. Om een vennootschap op te richten heb je helemaal geen startkapitaal nodig (anders dan bij de BV/NV). Of je zin hebt in een hoofdelijke aansprakelijkheid, ja daar zit het probleem

Maar BTW vrij kopen is leuk ja, zeker op amps van 2000 euro.
    Dat klopt. Voor (ik dacht) 70 euro per jaar kun je een VOF oprichten.

Alle spullen staan op naam van de band, als er schulden zijn dan worden deze schulden ook betaald/verlost met deze spullen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmu
    In 't patronaat heb ik geloof ik maar 1 diezel gezien en dat rack. En links V-empire en een cab.
    Dat kan kloppen, zijn main versterker (diezel herbert) had ooit problemen en sindsdien heeft hij die Diezel VH4 ook bij. Het kan zijn dat hij ervoor gekozen had om die thuis te laten.

Senior Member

Standaard

Hmm toch even mijn mijn vrouw een VOF oprichten..en ons nieuwe huis lekker BTW vrij inrichten????

Standaard

Ik heb wat dual-lock besteld, zal zeker van pas komen.

Hier nog een plannetje van mijn rack in aanbouw:

Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard

Is het een widebody mark III ? Ik wist niet dat die bestonden... Colloseum versie?
    De meeste marks die ik ken zijn kwa amp grote gewoon passend in een 19"behuizing. Welke versie heb je?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

Medium sized (zoals mesa het noemt) Mark III red stripe, fully loaded. Dus met reverb, simul-class, half power switch voorop en EQ.

Geen 19" dus, maar al met al wordt de case nog niet supergroot. Ik heb ook rond gekeken naar 2e hands top +effect racks maar dan moet ik extra schuim toepassen aangezien de meeste tops groter zijn.
    Coliseums zijn altijd medium sized vanwege de twee extra eindbuizen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Medium sized (zoals mesa het noemt) Mark III red stripe, fully loaded. Dus met reverb, simul-class, half power switch voorop en EQ.

Geen 19" dus, maar al met al wordt de case nog niet supergroot. Ik heb ook rond gekeken naar 2e hands top +effect racks maar dan moet ik extra schuim toepassen aangezien de meeste tops groter zijn.
    Coliseums zijn altijd medium sized vanwege de twee extra eindbuizen.
    Zo'n kist is goed te doen ja. En heb je mooi een vakje voor reservesnaren, plectra, kabels etcetera. Lijkt mij erg handig en aan die 15 cm extra zul je niet doodgaan.

Standaard

Zeker, en achterin heb ik nog genoeg ruimte voor mijn ISP decimator mocht dat nodig zijn. De Midi mate gaat dus in een van de deksels en zo ga ik van twee losse flightcases en een koffer vol snaren, snoeren en andere rommel naar een redelijk handzame case waar alles al aangesloten is, zo is de rest van de band ook weer blij!

Senior Member

Standaard

Nou bij deze ook mijn rack, vandaag mijn flightcase en powerconditioner binnengekregen, samen met een zooi kabels om de boel eens goed en degelijk aan te sluiten. Enige wat ik er ooit nog bij wil is een replifex/intellifex. Maar eerst even sparen en wat zooi verkopen.

Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten