Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 141 van 252 EersteEerste ... 4191131139140141142143151191241 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.401 t/m 1.410 van 2514
    Senior Member

Standaard

Zie hier,

Mijn huidige rackje,
    CAE3+
    Lexicon MPX1
    Mesa/Boogie 50/50
    1x12" Customcab Mesa thielecab als basis maar met aanpassingen zodat een V30 beter tot zn recht zou moeten komen

Gebruik soms een zelfbouw 808 achtig pedaaltje om bepaalde leadsounds modderig/vies te krijgen. Gewone OD/LEAD is heel netjes en scheurt als een gek.. Maar soms wil je gewoon wat smerigs:P

Nu aan het sparen voor een overtone special/hrm als 2e mainamp, mogelijk voor mn andere pop/funk bandje.

Grtz Sebas
    Laatst gewijzigd door sebastiaan88; 17 juni 2009 om 19:39
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

Senior Member

Standaard

Mogen er mensen zijn die betere fotos willen zien moet je t maar roepen, heb nu ff geen tijd wat beters te posten
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

Standaard

Geweldig mooi setje! Dat van die TS voor de preamp begrijp ik wel .
    Meer dan dit is zeker niet nodig! great sound!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Niet echt een rack eigenlijk maar toch hier gepost omdat er 19" apparaten in kunnen. Omdat ik een gewone buizentop gebruik en ik mijn set (deelbaar) compact wil houden, heb ik zelf een case gemaakt voor mijn 2 fx units. Voordeel hiervan is dat het prima tussen de speaker en versterker past. Bewust gekozen voor een a-symetrische voorkant omdat ik nu wat kabels en de adapter kwijt kan. Daarnaast zitten de displays van beide units ook niet in het midden dus voor het oog maakt het niet veel uit.

Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Beetje laat maar:

@Sebas: Mooooi setje.. Heb je een foto van je CAE settings (kunt het nu wel redelijk zien, maar detailshotje zou mooi zijn. Volgens mij heb je je gain kanalen vrij hard t.o.v. clean??)

@ACSlater: ook nice..Hoe heb je die behuizing gemaakt? Wat voor Cab heb je erbij?

@Ruben: Altijd leuk dat de 4 snarige jongens ook even langskomen hier . Hoe heet dat vlechtwerk om je kabels? Lijkt me handig. Waar koop je zoiets?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    @ACSlater: ook nice..Hoe heb je die behuizing gemaakt? Wat voor Cab heb je erbij?
    Ik had een paar foto's gemaakt tijdens de bouw maar vond het geen start van een topic waard. 9 mm berken multiplex bekleedt met skai/kunstleer. Totale kosten rond de €40,- schat ik.

Vote for Pedro!

Standaard

Toevallig trouwens dat het complete rack van de topicstarter op dit moment te koop staat!
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Netjes hoor Slater. Hopen dat 'ie stevig genoeg is voor je gigs.
    Verkoopt Ad z'n rack? Tja, geen Epica meer hè..

Standaard

Jep, hij verkoopt hem.

About the equipment:
    Furman PL-PRO-E powerconditioner (1unit)
    Mesa Boogie Triaxis (1 unit) with a copy of the manual
    Mesa Boogie Simul-Class 2:Ninety (2 units)
    Mesa Boogie Abbacus Midi-Pedal (on a pedalboard)
    Mesa Boogie 2x12” V30’s

About the Flightcase:
    Built by Paul Lenders
    2 drawers(for strings and cables etc.)
    10 units 19” rack
    1 space for the pedalboard
    1 space for 2x12” Speakercabinet

For questions and information:
    Willem van Roekel T: +31 6 524 155 35 or E: willemvanroekel@hotmail.com

Senior Member

Standaard

Hahaha ja ik heb wel een foto gemaakt vd week. Maar is nu weer anders joh...
    Over het algemeen staan mn gainkanalen idd harder.. Maar in verhouding klopt het dan:S komt denk ik omdat de gain van mn clean vrij hoog staat:P

Agg ik ben zo'n constante knoppendraaier joh, ik heb mn sound nog steeds niet gevonden..

Gewoon lekker spelen. Die amp klinkt toch wel:P
    Equipment:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten