Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 105

Discussie: Muse 14-11 Ahoy

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steeff Bekijk bericht
    Dus alleen belangrijke personen weten hoe het systeem werkt? Ik heb er geloof ik ook wel aardig inzicht in, en jij doet op z'n minst lijken alsof. Zijn wij dan ook belangrijke personen? Onzin.

En ik vind het ook een beetje neerkijken op die mensen. Alle telefonisten zijn dom ofzo? Hoeveel studenten bijvoorbeeld werken wel niet voor telefooncentrales, zijn die ook dom? Beetje kortzichtig, vind je niet?

Ik geef toe dat ik geen telefonist aan de lijn heb gehad, maar ik geloof er niet in dat telefonisten per definitie (zoals jij stelt) geen idee hebben waar ze het over hebben. Ja, ze zullen er tussen zitten, dat wel.
    Piep niet zo, als je weet hoe het systeem werkt had je wel kaartjes gehad. Ik bedoel natuurlijk belangrijke personen bij de telefooncentrale. Daarnaast, telefoondiensten worden uitbesteed. Helemaal klachtenlijnen. Daarom weten ze geen flikker, ook al zijn het studenten (waar ook heel veel domme van zijn).

Ook al kan je goed met computers zijn, dan nog zie je dat mensen het fout doen. Het belangrijkste is dat je NOOIT op je back-knop van je browser moet drukken. En niet kloten met dat kutte iDeal, dat werkt niet bij zulke aantallen. Gewoon Creditcard gebruiken.

Daarnaast, de ticketservice machines in de winkels lieten het ook afweten als het ECHT druk was. Dan vertrouw ik liever op mijn eigen kunde dan op zo'n snol achter de balie die mij ringkaarten geeft voor Rammstein in 2002 terwijl ik toch echt veldplaatsen vroeg.
    Laatst gewijzigd door armageddon; 17 juni 2009 om 21:13

Senior Member

Standaard

Goed, iemand die goed opgelet heeft wist dat er donderdag al een pre-sale was. Daar heb ik mooi 2 kaartjes gekocht

Senior Member

Music

wat een gelul zeg allemaal. duidelijk is er een valend systeem en een groep mensen die dat fijn vinden omdat ze heel erg uit de hoogte doen over hun kennis van dit systeem.
    we zijn echt geen ict debielen hier, dus deel die kennis of sluit dit verloren topic.

Senior Member

Standaard

haha

Nou, ik vind het gewoon geweldig dat er altijd gekankerd word op het systeem van LiveNation, maar ik (en wat mensen die ik ken) echt ALTIJD kaarten hebben. Dan ga je je toch wat afvragen. No problem hoor. Meer kaarten voor mij

Senior Member

Standaard

Ach, dan is het een kwestie van tijd voordat jij eens niet je kaartjes krijgt.

Succes ermee, dit is mijn laatste reply hier. Discussiëren met iemand die z'n kop in het zand steekt heeft niet zoveel zin.

Senior Member

Standaard

Stel je toch niet zo aan man, ik zit je gewoon een beetje te stangen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armageddon Bekijk bericht
    Stel je toch niet zo aan man, ik zit je gewoon een beetje te stangen.
    Enig idee hoe het overkomt als je je zo verschrikkelijk arrogant opstelt, terwijl er net mensen een optreden van hun favoriete artiest moeten missen?

Maar goed, het werkt gewoon niet. Waarom niet? Omdat je blijkbaar meer inzicht moet hebben in het systeem dan de telefonisten van het systeem zelf, en er zijn er niet zoveel die dat hebben. Voor Moby had ik me ook keurig ingelogd enzo, geen enkele keer op de terugknop gedrukt (da's simpel: er staat uitdrukkelijk vermeld dat je niet terug moet), maar het lukt niet. Het maakte niet uit waarmee ik zou betalen, want zover kwam ik niet (ik heb nu eenmaal geen supersnelle verbinding). Bovendien slaat het het toch nergens op dat ze aanbieden dat je met iDeal kunt betalen als dat niet werkt?

Het punt is: of je kaartjes kunt krijgen voor een concert zou geen wedstrijd moeten zijn wie het meeste weet van computers, wie de snelste verbinding heeft en wie een creditcard heeft.

Laat mij maar lekker zaterdag ochtend om 7 uur op de fiets zitten om drie kwartier later op het centraal station te zitten wachten voor het GWK, als ik bang ben dat het uitverkoopt voor ik een kaartje heb.

Senior Member

Standaard

Als het hun favoriete artiest was geweest hadden ze misschien naar de fan-presale moeten gaan

Senior Member

Standaard

Dude, ik sluit me toch aan bij de rest. Niet iedereen wist van de pre-sale of te laat. Ik was om 7uur op die pre-sale en toen waren er al geen stakaarten meer. En niet iedereen heeft de mogelijkheid om elk tijdstip van de dag maar achter de PC te zitten. Maakt dat dat Muse niet meer m'n favoriete band is?

Maargoed, ik zal er over op houden. Ben allang blij dat ik een van de weinigen ben die er kennelijk wel door heen kwam zaterdag, want ik heb vandaag mn kaartjes in huis gekregen.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Dude, ik sluit me toch aan bij de rest. Niet iedereen wist van de pre-sale of te laat. Ik was om 7uur op die pre-sale en toen waren er al geen stakaarten meer. En niet iedereen heeft de mogelijkheid om elk tijdstip van de dag maar achter de PC te zitten. Maakt dat dat Muse niet meer m'n favoriete band is?

Maargoed, ik zal er over op houden. Ben allang blij dat ik een van de weinigen ben die er kennelijk wel door heen kwam zaterdag, want ik heb vandaag mn kaartjes in huis gekregen.
    Dikke +1

Heb gelukkig wel in de pre-sale kaartjes kunnen bemachtigen(dank Bl44t44p )

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten