Haha grappig dat je Ledjes naar de kleur van de behuizing hebt aangepast. Leuke subtiele modificatie![]()
Heb em eigenlijk al teveel gepost in dit topic, maar ja, for the sake of pictures:
UPDATE!
Een van mijn pitchshifters en de DF2 hebben plaats moeten ruimen, want...heb er sinds eergisteren de Fulltone Ultimate Octave bij! God, wat een heerlijk ding. Ik ben al geruime tijd zot van fuzzpedalen maar had enkel de big muff in mijn collectie, da's nu verholpen
Morgen blazen tijdens de repetitie!
Zo´n pog komt er bij mij ook nog een keer. Lijkt me echt een tof ding!
Hij is bijna klaar. De opstaande randen aan de bovenkant en onderkant moeten op bepaalde punten nog worden weggehaald zodat het volumepedaal en de Memory Man erop kunnen.
![]()
ik dacht dat je die opstaande randen juist gebruikte zodat er zo weinig mogelijk interferentie tussen je Tube Driver en je DT-10 zou ontstaan
mooi board joh! is die "Tone Ranger" een zelfbouwproject, in 'tribute' van de grote man?
zeg me asjeblieft dat je een Fender /Marshall combo hebt en een maple neck'd stratje ....![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Dat kleine pedaal is een "Mango (amplification) Tone Ranger", een replica van de Dalles Rangemaster, een treble booster dus (Gallagher, Clapton, Brian May, Blackmoore etc). Mango gebruikt oude Mullard OC44 transistoren. Serieus een geweldig pedaal!!
Zie hier:
http://www.mango-amps.com/accessories.htm
Ik gebruik een Gibson Les Paul Standard, een zelfbouw '55 Telecaster en een Orange AD30TC 2x12 combo. Hopelijk binnenkort ook een Fender Twin Reverb...
P.S. ik heb de Tone Ranger samen met de Memory Man van een hele aardige man uit Wales gekregen... gratis![]()
DIFF - www.difftheband.com
Favorieten/bladwijzers