Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 63 van 85 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 630 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Een nieuw modern woord? Toen ik 17 jaar was (en dat is 49 jaar geleden) werkte ik in een garage. Daar kwam een man werken die in de gevangenis zat maar in zijn laatste stukkie en die mocht werken bij ons. Hij zat in de bak omdat hij een sportwagen had ontwikkeld, maar de bank had opgelicht. Pim heette hij en Pim had het de helft van de dag over zijn puddingbuks. Dus zo modern is dat woord nou ook weer niet, het is Haags.
    Ah, weer wat geleerd. Ik vind het een prachtig woord
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Moderator

Standaard

Het ligt misschien aan m'n nick of aan m'n woonplaats, maar ik ken 't woord idd al zeer geruime tijd.
    Mede door het gebrek aan typisch haagse klanken in het woord is het vooral mooi als 't ook in een heuse haagse zin gebruikt wordt. Dan natuurlijk wel uit de mond van een matje in trainingspak. Uiteraard zo eentje met een heineken in de met ringen en diy-tattoos versierde hand...
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

Standaard

Mooi woord hoor. Mijn favoriete is Stramme Kabouter. Volgens mij van Bert Visscher.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Mooi woord hoor. Mijn favoriete is Stramme Kabouter. Volgens mij van Bert Visscher.
    Kweenie, er was heel lang geleden een TV serie met de mooie titel 'Vrouwenvleugel'. Daarin speelde een oude man de rol van de viend van een oude vrouwelijke gevangene en die had het al over zijn 'stramme kabouter'. En ja, ik heb een goed geheugen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Kweenie, er was heel lang geleden een TV serie met de mooie titel 'Vrouwenvleugel'. Daarin speelde een oude man de rol van de viend van een oude vrouwelijke gevangene en die had het al over zijn 'stramme kabouter'. En ja, ik heb een goed geheugen.
    Was het geen lamme kabouter?

Je weet toch, op hogere leeftijd
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Eerder een selectief geheugen..
    .........

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966 Bekijk bericht
    Eerder een selectief geheugen..
    daar dacht ik dus ook al aaan

Standaard

Ja dat was het personage "kruimel" gespeeld door Ella Snoep, zij is onlangs overleden.

En nu weer on-topic stelletje raddraaiers!!

Meester

Standaard

Zijn er nieuwe forumregels waardoor er tegenwoordig meer gewist wordt?

Merk dat er strenger op posts wordt gelet en eerder posts verwijderd worden dan voorheen, speciaal in off-topic. Nu kan ik me dat bij die van mijzelf wel voorstellen, was weinig inhoudsloos, maar mochten de regels veranderd zijn is het misschien handig dit even in het sticky te vermelden.

GOLDMEMBER

Standaard

Nee, geen nieuwe regels. Er word wellicht iets strenger gelet op de regel:
    Het gebruik van het forum voor commerciële doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

- Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
    Omdat dit een beetje de spuigaten uitliep ondanks het humoristische karakter.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten